• Sommarnatt10

Två barn av samma kön vad blev tredje?

Som rubriken lyder ni som har två barn av samma kön o fick ett tredje. Vad blev det för något??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Två barn av samma kön vad blev tredje?
  • viseversa
    Lucius Vorenus skrev 2014-03-09 09:16:15 följande:
    Tre tjejer. Men priset går nog till en kollega just fick sin sjunde flicka.
    Haha en vän till vår familj har 13 söner=)
  • MrsFreud

Pojke, Pojke, Pojke, Flicka, Pojke och väntar nu en Flicka till.

De två äldsta har dock annan pappa. 

• Lucius Vorenus

Nja, han ger sig inte. Det är tre olika mammor till barnen.

Surkärring skrev 2014-03-09 09:44:24 följande:
    de ger sig inte förrän de får en pojk  om de så ska skaffa 20 barn ? 

• Mamma till 5 underbara barn

Pojke , pojke , flicka , flicka , flicka

• vampyria2

Hehe för mig blir det lite komplicerat att svara på frågan...jag fick flicka, flicka, flicka....men senare så visade det sig att min nummer tre egentligen är en pojke och har bara pojkkromosomer så hon är egentligen en han och har levt som en pojke sen hon var runt 4 år :p

• Mamma till 5 underbara barn
    vampyria2 skrev 2014-05-27 23:26:39 följande:
    Hehe för mig blir det lite komplicerat att svara på frågan...jag fick flicka, flicka, flicka....men senare så visade det sig att min nummer tre egentligen är en pojke och har bara pojkkromosomer så hon är egentligen en han och har levt som en pojke sen hon var runt 4 år :p

Oj så det blev en flicka men är en pojke :-O? Låter förvirrande borde vara förvirrande för barnet också ? Så han kommer aldrig utveckla bröst osv ?
  • vampyria2
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-05-28 21:04:27 följande:

Oj så det blev en flicka men är en pojke :-O? Låter förvirrande borde vara förvirrande för barnet också ? Så han kommer aldrig utveckla bröst osv ?
    Nä barnet som i dag är 12 år är den som alltid har varit minst förvirrad han har alltid vetat hur det har legat till redan när han började prata som 18 månaders bebis så kallade han sig själv för han och vi skrattade åt det och tyckte det var så gulligt...när han var 8 år gjordes en könsutredning och vi fick reda på att han hade haft rätt hela tiden.
    Han har levt som pojke kan man säga sen han var runt 4 år och har faktiskt aldrig någonsin blivit retad eller så, han själv tycker inte att det är en sån stor sak faktiskt utan det är det mest vuxna som tycker.
  • Alva3

Tre pojkar! William, Maximilian och Valentin heter dem!

William 2006-12-27~ Maximilian 2010-11-30~ Valentin 2014-03-04
Svar på tråden Två barn av samma kön vad blev tredje?