• Petraaan

Det nrämar sej!

Vecka 36! Planerar lillebror i v 39 med snitt så börjar bli sjukt nervös nu!

Nå, vad gör man nu då! Vad behöver jag nu igen! Dags att rigga skötbord bb väska och första tiden hemma!
    Det står stilla i huvudet, tips råd och shoppingideér!

Hur mår ni andra som börjar närma er slutet?!

• Svar på tråden Det nrämar sej!
  • Erizajo

Jag är i v 33 och känner mig rastlös, trött som attan går hemma med graviditetspenning. Allt utom banvakt har vi köpt, säng, vagn, bilstol, skötbord, kläder, blöjor, amningskudde, och en massa smågrejer, har säkert glömt nåt :) BB väskan är inte packad, men allt som ska med är uppskrivet iaf och förlossnings plan skriven.

• supersötasilversara

Är i v39+1 idag och vääääääntar nu på bebis. Mina två andra barn föddes i v38 och v39 men det är väl lika bra att vänta sig att jag får gå i tre veckor till . Bb-väskan har varit packad ett par veckor, fast kom på häromdagen att jag glömt att stoppa ner kameran. Säng, skötbord, vagn och babyskydd är på plats. Finns liksom inget mer kul att fixa och förbereda annat än att städa vardagsstäd och disk = inte så roligt . Nu försöker jag träffa vänner och släkt för att inte bara sitta hemma och känna efter värkar.

Svar på tråden Det nrämar sej!