• tulpani

Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014

Hej,
    Jag är nyinflyttad i Stockholm Norrort och undrar om det finns några andra föräldralediga i närheten som vill träffas för barnvagnspromenader? Jag väntar även vårt andra barn nu i sommar, så kanske är det någon här som också ska ha barn i sommar? Skrattande

• Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014
  • Nettan79an

Oki Anette, hoppas han kryar på sig snabbt:) vi är iaf i parken bredvid ica om du ändrar dig.

• anette85

Hej, sambon har semester nu och kommande vecka har vi besök av mina föräldrar så vi kommer inte kunna träffas.

• Josefin1988

Kommer åka bort och segla med barnen imorgon och åter på torsdag. Så vi kanske kan ses fredag.

• Nettan79an

Måste ner til bvc och ta vaccin imorgon, och jag kan knappt va ute med Love pga värmen. Tvillingarna vill knappt va ute o bada så min man åkte på inomhus bad med dem idag:) va tänkte ni hitta på då?

• Josefin1988

Blir nog att gå till poolen lite då och då. Såg att det ska bli 31 grader imorgon så det kanske är lite dumt att släpa ut barnen.

• Josefin1988

Maxi har mjukstart på måndag. Sen börjar skolan på riktigt den 18.
    Gubben har redan jobbat i 3 veckor eller nåt sånt :)

• Josefin1988

Nån dag som passar dig bäst då? Kan ju komma till er eller om det är nånstans du vill ta grabbarna.

Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014