• Aniiee

Det här har jag ätit idag. Vad ger det för bild av mig?

Idag har jag ätit:

Frukost (någon gång vid 15-tiden):
    Skogshuggarmackor (bröd, ägg, bacon, ägg, kryddor)
    O'boy på lättmjölk

Lunch:
    What is this? I have no idea what "lunch" is.....

Middag:
    Fläskkotlett
    Potatissallad

Örigt ätande/drickande:
    Mariannepraliner
    Oreochoklad
    Typ en liter Apelsinjuice
    FroYo
    En jäkla massa vatten.

Nå? Vem/vad är jag?

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Svar på tråden Det här har jag ätit idag. Vad ger det för bild av mig?
  • Aniiee
    Anonym (a) skrev 2014-03-13 21:40:24 följande:
    ca 18-20 år, arbetslös/studerande, singel, överviktig?, spelar spel hela nätterna. Typ :P
    Ah, intressant!
  • Aniiee
    Anonym (hmm) skrev 2014-03-13 21:40:34 följande:
    Du låter arbetslös och ätstörd.
    Det rimmade nästan Solig
  • Aniiee
    Voluptuous Shalimar skrev 2014-03-13 21:44:36 följande:
    Du är... jag??? Nä, men det låter som något jag skulle kunna äta under en dag. Gillar inte heller fil-och-flingor-frulle-punktligt-kl-07:30... Och äter man frukost senare än 12:00 så blir det ju självklart ingen plats för lunch. 
    Nämen! 
  • Aniiee
    Anonym (Mini) skrev 2014-03-13 21:47:55 följande:
    Gasig i magen
    =P
  • Aniiee
    lövet2 skrev 2014-03-13 22:00:52 följande:
    18-åring som nyss flyttat hemifrån och njuter av att leva dekadent och utan regler.
    Oh, dekadans, dekadans......
  • Aniiee
    Minniemousemommy skrev 2014-03-13 22:06:03 följande:
    Du låter som en hälsosam normal människa. En som småäter lite, men ändå ser bra ut och mår bra. Du låter även lite som att du försöker gå ner i vikt men att du har svårt att undvika godsakerna. Men i små mängder är det okej.
    Ä du motvallskäring eller? Solig Raka motsatsen vad de andra skrev Tungan ute
  • Minniemousemommy
    Aniiee skrev 2014-03-13 22:14:00 följande:
    Ä du motvallskäring eller? Solig Raka motsatsen vad de andra skrev Tungan ute
    Det är bara vad jag tycker. Men nej, jag gillar inte att tycka som andra och jag tycker oftast tvärtemot vad andra tycker. Dock så erkänner jag ju om jag tycker som någon annan, jag säger ju inte tvärtemot bara för att. Men jag säger bara vad jag tycker. Går hellre emot strömmen än följer med den, men ja, jag tycker inte att hon verkar överviktig. Tycker att dom andra överdriver. För att man äter några oreos och lite praliner så är man överviktig? Tycker det låter som en sund diet. Lagom är bäst.
  • LillaJag06

Du gillar frukost eller var väldigt hungrig. Antingen äter du så sent för att du inte kan äta direkt när du går upp eller så kanske du jobbar natt?

Det andra är väl att du gillar goda saker som mig och äter det när du vill haha.

Tror du är runt 30-40 år gammal/ung och har barn.

Trodde för väldigt längesen att du var en ung tjej som spelade mycket men efter många andra trådar gissar jag nu på att du faktiskt är vuxen haha.

• Aniiee
    Minniemousemommy skrev 2014-03-13 22:53:54 följande:
    Det är bara vad jag tycker. Men nej, jag gillar inte att tycka som andra och jag tycker oftast tvärtemot vad andra tycker. Dock så erkänner jag ju om jag tycker som någon annan, jag säger ju inte tvärtemot bara för att. Men jag säger bara vad jag tycker. Går hellre emot strömmen än följer med den, men ja, jag tycker inte att hon verkar överviktig. Tycker att dom andra överdriver. För att man äter några oreos och lite praliner så är man överviktig? Tycker det låter som en sund diet. Lagom är bäst.
    Bra syn på livet, tycker jag!
  • Aniiee
    LillaJag06 skrev 2014-03-13 22:58:29 följande:
    Du gillar frukost eller var väldigt hungrig. Antingen äter du så sent för att du inte kan äta direkt när du går upp eller så kanske du jobbar natt?

Det andra är väl att du gillar goda saker som mig och äter det när du vill haha.
    Tror du är runt 30-40 år gammal/ung och har barn.

Trodde för väldigt längesen att du var en ung tjej som spelade mycket men efter många andra trådar gissar jag nu på att du faktiskt är vuxen haha.
    =P

Det var riktigt intressant.
  • Anonym (Siar)

Du älskar långa sovmorgnar, lider av trötthetssyndrom, lat så in i helskotta eller jobbar natt helt enkelt. Du är väldigt tanig. Jobbar hårt på att öka det nyttiga kolesterolet.Skrattande Du gillar inte mjölksmak så därför spär du ut med Oboy just för att få i dig kalcium.

Du är uppenbarligen svenskfödd. Du har adhd, kommer få diabetes och hjärt -kärlsjukdomar senare i livet.
    Och du har VIP-kort hos tandläkaren. Du är under 30 år och nattuggla.

• Aniiee
    Anonym (Siar) skrev 2014-03-14 00:07:16 följande:
    Du älskar långa sovmorgnar, lider av trötthetssyndrom, lat så in i helskotta eller jobbar natt helt enkelt. Du är väldigt tanig. Jobbar hårt på att öka det nyttiga kolesterolet.Skrattande Du gillar inte mjölksmak så därför spär du ut med Oboy just för att få i dig kalcium.

Du är uppenbarligen svenskfödd. Du har adhd, kommer få diabetes och hjärt -kärlsjukdomar senare i livet.
    Och du har VIP-kort hos tandläkaren. Du är under 30 år och nattuggla.
    =)
  • Anonym (F.i.A)
    Aniiee skrev 2014-03-13 21:20:59 följande:
    Idag har jag ätit:

Frukost (någon gång vid 15-tiden):
    Skogshuggarmackor (bröd, ägg, bacon, ägg, kryddor)
    O'boy på lättmjölk

Lunch:
    What is this? I have no idea what "lunch" is.....

Middag:
    Fläskkotlett
    Potatissallad

Örigt ätande/drickande:
    Mariannepraliner
    Oreochoklad
    Typ en liter Apelsinjuice
    FroYo
    En jäkla massa vatten.

Nå? Vem/vad är jag?
    Du jobbar som sjuksköterska och är allmänt intresserad av hälsa. Du försöker normalt sett äta nyttigt och regelbundet, och tycker att du lyckas ganska bra. Idag vaknade du dock upp efter att ha jobbat flera nätter i sträck och hade lågt blodsocker och mådde allmänt dåligt, och du kände att du helt enkelt inte orkade göra iordning något vettigt att äta. Efter att ha suttit och småätit vid datorn hela eftermiddagen/kvällen samtidigt som du hängt på FL och varit inne i ett par vikttrådar där du blivit sur på diverse idiotiska och fördomsfulla inlägg, fick du för dig att posta denna tråd för att försöka få folk att inse att de inte ska döma en person efter hur denna äter vid enstaka tillfällen. Du är även norrlänning.
  • Aniiee
    Anonym (F.i.A) skrev 2014-03-14 00:25:17 följande:
    Du jobbar som sjuksköterska och är allmänt intresserad av hälsa. Du försöker normalt sett äta nyttigt och regelbundet, och tycker att du lyckas ganska bra. Idag vaknade du dock upp efter att ha jobbat flera nätter i sträck och hade lågt blodsocker och mådde allmänt dåligt, och du kände att du helt enkelt inte orkade göra iordning något vettigt att äta. Efter att ha suttit och småätit vid datorn hela eftermiddagen/kvällen samtidigt som du hängt på FL och varit inne i ett par vikttrådar där du blivit sur på diverse idiotiska och fördomsfulla inlägg, fick du för dig att posta denna tråd för att försöka få folk att inse att de inte ska döma en person efter hur denna äter vid enstaka tillfällen. Du är även norrlänning.
    Det var en intressant teori =P Och jag gillar din näst sista mening.

Måste säga att jag nog börjar bli trött, för jag började asgarva....... Får lägga in mig på hispan.....
Svar på tråden Det här har jag ätit idag. Vad ger det för bild av mig?