• Anonym (?)

    Lassagne-prutt

    Kan ni ana vad ni ätit om ni känner lukten av er fis? Jag åt exempelvis lassagne igår och pruttade precis. Det luktade lassagne.

  • Svar på tråden Lassagne-prutt
  • sch32

    Dåligt filter i tarmkanalerna alltså? Men stämmer säkert, käkar mycket hallon och fisarna luktar detsamma.

  • Anonym (?)
    sch32 skrev 2014-03-14 12:34:30 följande:
    Dåligt filter i tarmkanalerna alltså? Men stämmer säkert, käkar mycket hallon och fisarna luktar detsamma.



    Kvinnors pruttar brukar lukta hallon och jordgubb. Det är därför det alltid luktade gott i tjejernas omklädningsrum. Och i damtoan luktar det alltid gott och mysigt.
  • turbansmurfen

    Jag brukar tydligen äta enorma mängder med bajs, för mina pruttar luktar verkligen bajs!

  • Anonym (?)
    turbansmurfen skrev 2014-03-14 13:49:04 följande:
    Jag brukar tydligen äta enorma mängder med bajs, för mina pruttar luktar verkligen bajs!



    Det var märkligt.
  • Anonym (A)

    Ja, köttfärssås och kyckling har en tendens att komma ut som fisar för mig.

  • Anonym (?)

    De som äter ägg pruttar också ägglukt. Äckligt

  • Anonym (DF)

    Åt en halv burk inlagd vitlök och när jag pruttade luktade det bara vitlök, ingen pruttlukt.

  • Anonym (DF)
    Anonym (?) skrev 2014-03-14 12:56:12 följande:



    Kvinnors pruttar brukar lukta hallon och jordgubb. Det är därför det alltid luktade gott i tjejernas omklädningsrum. Och i damtoan luktar det alltid gott och mysigt.
    Skojar du nu?
  • Anonym (indiskt)

    Indisk afton med en massa lök och curry? den du ! 

  • Anonym (BaconÄggKaffe)

    Njuter när sambon trumpetar fram en bacon äggis så det gurglar till där bak så man kan sniffa

Svar på tråden Lassagne-prutt