• Tedax

Finns det fler runt 35 som påbörjat syskonförsök?

Sonen har hunnit bli 16 månader så nu tycker vi att det är dags att försöka få ett syskon till honom. Glad Detta är vårt första syskonförsök och jag har BIM på tisdag.

Någon mer som är "lite äldre" som vill följas åt mot en liten till? Dela med sig att tips och idéer, kanske oroa sig lite över åldern och fertiliteten?

• Svar på tråden Finns det fler runt 35 som påbörjat syskonförsök?
  • Petra 334

Den 27:e fick vi äntligen träffa lillebror :) blev igångsatt på bf pga foglossning. Nu lever vi bebisbubbla!

• Zora
    Petra 334 skrev 2015-03-05 16:48:49 följande:

Den 27:e fick vi äntligen träffa lillebror :) blev igångsatt på bf pga foglossning. Nu lever vi bebisbubbla!

Grattis Petra!!! Vad härligt
  • Petra 334

Tack alla!

Lite spricka i bubblan här just nu då liten verkar ha en släng av kolikeller något och storebror avslutade kvällen med att kräkas. Man ska prövas som förälder!!

• Reflexen
    Tedax skrev 2015-05-01 22:46:19 följande:

Hur går det för alla?

Kämpar på, men det går trögt....

Inte så mycket nytt här heller. Har varit på undersökning pga upprepade mf, väntar på resultaten. Doktorn såg inget konstigt vid gynundersökningen iaf. Känner mig ganska lugn för tillfället. Tror det kan bero på att det var skönt att få träffa läkare...

Tråkigt att höra att inget hänt för er, Tedax! Jobbigt när tiden tickar iväg. Vi passerar ett år i maj..
  • Tedax
    Reflexen skrev 2015-05-01 23:12:38 följande:

Inte så mycket nytt här heller. Har varit på undersökning pga upprepade mf, väntar på resultaten. Doktorn såg inget konstigt vid gynundersökningen iaf. Känner mig ganska lugn för tillfället. Tror det kan bero på att det var skönt att få träffa läkare...

Tråkigt att höra att inget hänt för er, Tedax! Jobbigt när tiden tickar iväg. Vi passerar ett år i maj..

Tråkigt att det går trögt för er med, men det måste kännas skönt att få bli kollad. (Mina tidiga missfall berodde på höga sköldkörtelvärden, så jag tipsar alltid om att ha koll på dem.)

Vi har redan passerat året. Denna gången med... Jag känner mig rätt uppgiven, men hoppas kan man ju alltid.
  • Tedax
    Testartest skrev 2016-03-30 10:20:31 följande:

38 här, försökt sen juli...

Välkommen! Hur gammalt är ert första barn? Eller ni kanske har flera?

Det är inte så mycket liv i den här tråden längre då de flesta blivit gravida och hunnit få sina efterlängtade syskon.

Vi har försökt i drygt två år nu och har påbörjat en IVF-behandling.
Svar på tråden Finns det fler runt 35 som påbörjat syskonförsök?