• kivirush

    Välj 3 saker ni skulle köpa för att jävlas med kassapersonalen

    Tänk er att ni är på en storkmarknad och vill ha lite roligt med kassapersonalen.
    Vilka 3 saker skulle ni kombinera för maximal effekt?

    exempel.
    1. En stor gurka. 2. glidmedel 3. teletubbies video.
    1. Spade. 2. sopsäckar. 3 kalk.
    1. Råttgift 2. en tårta med grattis mormor på 80 års dagen. 3. en lilja
    1. Hundmat. 2.råttgift. 3. köttkvarn
    1. En morot 2. en burfälla 3. kondomer

    Kommer att bli roligt att få höra era, Shoot!

  • Svar på tråden Välj 3 saker ni skulle köpa för att jävlas med kassapersonalen
  • Mandel

    Skulle faktiskt aldrig tänka så.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • frökenelisabeth

    Haha! Vilken rolig tråd! Om jag hade varit man, så hade jag valt att gå och handla en lördagkväll och så köpa en stor flaska whisky, en p-rulle och en hel bal med toapapper.

  • Amanda84

    Jag måste vara väldigt tråkig, men om jag hade varit kassapersonal, så hade jag inte tänkt någonting alls om jag sett de kombinationerna. Helt ärligt så fattar jag inte riktigt vad någon av kombinationerna innebär. Det verkar ganska långsökt.

  • Nyfiken gul

    som fd kassörska kan jag meddela att man sett och hört allt och därmed inte tänker det minsta på vad folk handlar såvida det inte är uppenbart. Tex nån stövlar fram och har en stor burk med vaselin på bandet och kniper åt sig 3 paket kondomer. Det är ju hyfsat uppenbart.

    men att nån köper spraygrädde , en burk chokladsås och dvd med teletubbies är ju inte särskilt utmanande för fantasin.  


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Madmoiselle
    Nyfiken gul skrev 2014-03-15 14:38:02 följande:
    som fd kassörska kan jag meddela att man sett och hört allt och därmed inte tänker det minsta på vad folk handlar såvida det inte är uppenbart. Tex nån stövlar fram och har en stor burk med vaselin på bandet och kniper åt sig 3 paket kondomer. Det är ju hyfsat uppenbart.men att nån köper spraygrädde , en burk chokladsås och dvd med teletubbies är ju inte särskilt utmanande för fantasin.  



    Nej, precis. Jag hade nog bara tänkt att de ska äta efterätt med sina barn. Jag hade inte tänkt på sex alls.
  • kivirush

    1. kloroform 2. Trasor 3. clownmask. (bästa raggningsrepliken "Luktar de här trasan kloroform?")
    1. Luftgevär 2. fågelfrön 3. engångsgrill 
    1. Comviq kontant kort. 2 röstförvrängare 3. machete 

  • Say  anything

    Jobbar man i butik så har man varit med om allt, och blir således inte förvånad eller reagerar över något alls (till slut). Du kan ju föreställa dig att sitta 9 timmar i en kassa och ta emot 500 kunder per dag, vilket innebär sjukt många varor. Du kollar inte ens på skiten, du bara scannar det.
    Så nä, har inga sådana tankar alls.

  • studentbruttan29

    Silvertejp, rep och en skyffel samt bara betala kontant och spela nervös som fan, ha handskar på mig skulle jag också.

  • SAD
    kivirush skrev 2014-03-15 14:49:57 följande:

    1. kloroform 2. Trasor 3. clownmask. (bästa raggningsrepliken "Luktar de här trasan kloroform?")
    1. Luftgevär 2. fågelfrön 3. engångsgrill 
    1. Comviq kontant kort. 2 röstförvrängare 3. machete 


    Åh herregud va jag skratta åt raggningsrepliken!!
  • Flisan79

    Jobbat i kassan jag med så när jag bara läste rubriken tänkte jag i helt andra banor. Nämligen:

    1 någon konstig frukt som ingen vet vad det är (därav måste kolla upp vad det är och vad det kostar.

    2. Vilken vara sim helst som tappat sin etikett med streckkod (även detta innebär att man måste springa och leta eller fråga kollegor om hjälp)

    3. Ha påsar med enkronor att betala med.

    Allt detta under rusning, långa köer osv.

  • Flisan79

    Jo, och sen efter köpet säga att man glömde dra sitt bonuskort så att kassörskan måste göra om köpet och dra kortet (fungerar inte på för stora butiker som har separat disk för sånt)

  • Nyfiken gul
    Flisan79 skrev 2014-03-15 16:35:03 följande:
    Jobbat i kassan jag med så när jag bara läste rubriken tänkte jag i helt andra banor. Nämligen:

    1 någon konstig frukt som ingen vet vad det är (därav måste kolla upp vad det är och vad det kostar.

    2. Vilken vara sim helst som tappat sin etikett med streckkod (även detta innebär att man måste springa och leta eller fråga kollegor om hjälp)

    3. Ha påsar med enkronor att betala med.

    Allt detta under rusning, långa köer osv.
    SÅÅÅ Sant!  Precis det här man reagerade mest på som kassörska. 

    Gärna i kön en löningsfredag kl 17....  

    Kan lägga till bra många punkter på din lista också...   som man bara vet gjordes av pin kiv... 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Mandel
    SAD skrev 2014-03-15 16:22:32 följande:
    Åh herregud va jag skratta åt raggningsrepliken!!
    Bästa raggningsrepliken är: Får jag kuka ur mellan dina pattar?
    Visst faller man direkt för den
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • SAD
    Mandel skrev 2014-03-15 17:22:37 följande:
    Bästa raggningsrepliken är: Får jag kuka ur mellan dina pattar?
    Visst faller man direkt för den smile2.gif
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
    Ne den andra va bättre, lite för grov lixom och det gillar jag
Svar på tråden Välj 3 saker ni skulle köpa för att jävlas med kassapersonalen