Välja Familj eller min största kärlek?
Hej alla det är så att jag är i en extremt svår situation, då jag måste välja mellan min familj som jag älskar eller min största kärlek!
Jag är 18 år och jag är muslim detta gör att jag inte får ha pojkvän men till problemet är att jag träffade en helt underbar kille som är precis som jag. Men mina föräldrar vet inget och dom får verkligen inte veta något men problemet är att jag inte vet vad som kommer att hända om jag berättar kommer jag att bli slagen eller till och med mördad jag har ingen aning och jag är väldigt rädd. Men jag vill verkligen spendera mitt liv med adam jag älskar honom mer än något annat bara jag tänker på honom börjar jag att gråta, men samtidigt vill jag inte lämna min familj som är mitt allt vad skulle jag vara utan dom och jag kommer att vara helt ensam utan någon vem ska jag vända mig till som alla andra barn gör. Så jag behöver verkligen hjälp och råd av er ska jag välja min familj och gå miste min älskade adam eller ska jag välja adam och bryta kontakten helt med min familj och ta stora risker? Snälla jag behöver hjälp fort!!