• kenneth56svedala

Den stora KENNETH tråden! volym 1,0

ni som kör off topik i mina andra trådar, här kan ni skriva vad ni vill till mig,
    ni kan beklaga er över min existens, samt ni kan hylla mig,
    lätta er hjärta

Im here, are you clear, get uze to it!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Den stora KENNETH tråden! volym 1,0
  • kenneth56svedala
    LillaJag06 skrev 2014-03-16 00:11:03 följande:
    Som du vill vara otrogen mot?
    Nä det är faktiskt inte okej.
    hon har noll sexlust nu när hon e havande, vad ska jag göra då min sexualitet blommat ut?
    det e visst okay ifall hon inget vet,
  • Surrender4Me

Här har ni Kenneth och Anders Eklund (Englas mördare) i ett youtubeklipp där dom utför Harlem Shake tillsammans på deras egna lilla vis. Titta och njut.

• SHAKAWKAW
    kenneth56svedala skrev 2014-03-16 00:08:53 följande:

det är en mandelögd trevlig herre, med några extra trivselkilon som lämnat ett dött 20årigt förhållande o gift mig med en vacker 20årig kvinna, min sexlust har ökat, likt min aptit på livet o det goda i livet,
    väntar barn dessutom,
    Jasså.
  • kenneth56svedala
    Surrender4Me skrev 2014-03-16 00:14:32 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Här har ni Kenneth och Anders Eklund (Englas mördare) i ett youtubeklipp där dom utför Harlem Shake tillsammans på deras egna lilla vis. Titta och njut.va vuxen du e , e du sur för att ja e den nya upp coming star på familjeliv?
    vet inte vad du har fått ihop mig med en mördare?

• LillaJag06
    kenneth56svedala skrev 2014-03-16 00:14:32 följande:
    hon har noll sexlust nu när hon e havande, vad ska jag göra då min sexualitet blommat ut?
    det e visst okay ifall hon inget vet,
    Hon kanske har noll sexlust för att hon får gott på annat håll ;)
  • kenneth56svedala
    LillaJag06 skrev 2014-03-16 00:46:51 följande:
    Hon kanske har noll sexlust för att hon får gott på annat håll ;)

anklaga inte en kvinna som jämt e inne,
    hon e den finaste kvinnan i hela skäggtorp!
  • Apopan
    kenneth56svedala skrev 2014-03-16 00:06:26 följande:

alla mina trådar går ihop faktamässigt,
    ¨ja Sverige e inte som det en gång var, när ja var 21 så var ja ihop med en 13åring, o det var ingen som höjde ögonbrynen för det, men nu kallar de mig för pedofil, och ändå har ja inte legat med någon yngre än 15 de senaste 35åren
    Är det därför du har en pedofil som profilbild? :P

">

... och jag är neutral. Känner inte dig nämligen, och har svårt att tycka illa om dina åsikter då de jag sett är ogrundade och underhållande ^^
  • Surrender4Me
    Apopan skrev 2014-03-16 00:57:11 följande:
    Är det därför du har en pedofil som profilbild? :P

" rel="nofollow" target="_blank">

... och jag är neutral. Känner inte dig nämligen, och har svårt att tycka illa om dina åsikter då de jag sett är ogrundade och underhållande ^^
    Just därför jag kallat han peddo hela tiden. Peddo-gubben som profilbild och gillar tjejer som är yngre än hans egna barn.. de är fint de.
  • kenneth56svedala

man e peddo ifall man ligger med någon under 15 år,
    hade en 13årig flickvän på den gamla goda tiden när jag var 21år, men de va på den gamla goda tiden då ingen höjde på ögonbrynen´,
    fast det va för 35år sedan,
    sen dess har ja bara varit med kvinnor över 15år

• Stefan81

varför har du tagit bort ditt konto o sedan skaffat en ny som kenneth56, o nu e den också borta?

• Svedala56Kenneth

jag e tillbaka, avslutade för ja tröttnade men kände sedan att ja behövde lätta på hjärtat än en gång

• Stefan81

ok trodde du va bannad eller nått

• Chiquita89

Dröjer nog inte så lång tid innan han blir det...

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Stefan81

Det dumma är att inget av det han skriver är olagligt, Samtidigt som alla spyr ut kränkningar mot honom

• Svedala56Kenneth
    Chiquita89 skrev 2014-03-19 18:07:31 följande:
    Dröjer nog inte så lång tid innan han blir det...
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.

Varför ska oliktänkande bli censurerad trotts att de håller sig till lagens ramar
  • sch32

Öh, du igen. Satt och vägde huruvida du var en hemorrojd eller munherpes och kom fram till att du är det sistnämnda, hemorrojder kan man åtminstone knipsa bort....munherpes återkommer alltid när man minst vill ha dom. Men men, man lär sig att leva med det.

• Lindsey Egot the only one

VOLYM 10!

Hur många jag tycker om Kenneth trådar har du?

• realisten

Jag känner dig onte personligen då det kan jag inte svara för. Även om ingen höjde på ögonbrynen när du va 21 så tycker jag ändå det är riktigt sjukt att vara ihop med en 13 åring i den åldern och det instämmer mina äldre släktingar också.

Sen tror jag att du gillar att provocera och skapa debatt och det kan jag tycka är roligt och underhållande.

Däremot tycker jag du är gansks dålig på att argumentera det är lixom ingen sport i att argumentera ner dig vilket är trist så det får du bli bättre på... Det va min åsikt pm kenneth och alla andra namn du använt.

Ha en trevlig kväll!

Svar på tråden Den stora KENNETH tråden! volym 1,0