Den stora KENNETH tråden! volym 1,0
ni som kör off topik i mina andra trådar, här kan ni skriva vad ni vill till mig,
ni kan beklaga er över min existens, samt ni kan hylla mig,
lätta er hjärta
Im here, are you clear, get uze to it!
ni som kör off topik i mina andra trådar, här kan ni skriva vad ni vill till mig,
ni kan beklaga er över min existens, samt ni kan hylla mig,
lätta er hjärta
Im here, are you clear, get uze to it!
Här har ni Kenneth och Anders Eklund (Englas mördare) i ett youtubeklipp där dom utför Harlem Shake tillsammans på deras egna lilla vis. Titta och njut.
denna tråden kan ju inte vara utan hänvisning till Svenska Kennthklubben
man e peddo ifall man ligger med någon under 15 år,
hade en 13årig flickvän på den gamla goda tiden när jag var 21år, men de va på den gamla goda tiden då ingen höjde på ögonbrynen´,
fast det va för 35år sedan,
sen dess har ja bara varit med kvinnor över 15år
Kenneth! Heter du Rolf i mellannamn?
varför har du tagit bort ditt konto o sedan skaffat en ny som kenneth56, o nu e den också borta?
jag e tillbaka, avslutade för ja tröttnade men kände sedan att ja behövde lätta på hjärtat än en gång
ok trodde du va bannad eller nått
Dröjer nog inte så lång tid innan han blir det...
Det dumma är att inget av det han skriver är olagligt, Samtidigt som alla spyr ut kränkningar mot honom
Öh, du igen. Satt och vägde huruvida du var en hemorrojd eller munherpes och kom fram till att du är det sistnämnda, hemorrojder kan man åtminstone knipsa bort....munherpes återkommer alltid när man minst vill ha dom. Men men, man lär sig att leva med det.
VOLYM 10!
Hur många jag tycker om Kenneth trådar har du?
Jag känner dig onte personligen då det kan jag inte svara för. Även om ingen höjde på ögonbrynen när du va 21 så tycker jag ändå det är riktigt sjukt att vara ihop med en 13 åring i den åldern och det instämmer mina äldre släktingar också.
Sen tror jag att du gillar att provocera och skapa debatt och det kan jag tycka är roligt och underhållande.
Däremot tycker jag du är gansks dålig på att argumentera det är lixom ingen sport i att argumentera ner dig vilket är trist så det får du bli bättre på... Det va min åsikt pm kenneth och alla andra namn du använt.
Ha en trevlig kväll!