Gravid fast man äter p piller
Hej jag äter p piller och har gjort nu i snart 2 år.
Men i fre blev ja illamående på kvällen och en kräkte jag på natten. Sen mådde jag skit hela lördagen var allmänt trött och ont i brösten. Va tror ni?
Hej jag äter p piller och har gjort nu i snart 2 år.
Men i fre blev ja illamående på kvällen och en kräkte jag på natten. Sen mådde jag skit hela lördagen var allmänt trött och ont i brösten. Va tror ni?
Jag har jätte ont (som mensvärk)och mår inte bra..så jag kunde inte gå ut och köpa en test ska göra det imorron om jag var bättre:)
Ja vet inte riktigt, men vet att när ja va gravid när jag va 16 så visades de inge på stickan, då sa bm att ja skulle ta med mig en hem och testa efter en vecka igen o att de tar 2-3v ungefär!
Sagt som gjort. På dagen till v 3 så visades det :P
Jag blev gravid när jag åt minipiller fick min mens kanske en gång var 4-6 månad så hade ingen direkt koll. Gjorde ett test när min bh helt plötsligt blivit på tok för liten visade sig då att jag var i v8.
Gravtest visar normalt plus 2-3 veckor efter ägglossning. Alltså när mensen uteblir. Vissa är låghormonare och för de kan det ta lite längre tid att få utslag. Vissa test är också känsligare än andra. Man får ofta bättre resultat med morgonurin då man oftast inte kissat på en längre tid så hormonet är mer koncentrerat för övrigt :)
Har lite mensvärk nu så den kommer nog idag.
Fick mens idag..
Min är på g me
mens här me
Hur vet man om man är gravid fast man har mens? Min mens har varit konstig denna gång. Har inte blött så mycket som ja brukar, kissar mycket än. Bara vänta och se. Men man tror ju att nu har ja fått mens så då kan jag inte va gravid.
Min mens var oxå konstig,hade värk i 4 dagar och jag brukar aldrig ha det,och blödde lite,trodde oxå jag var gravid trots att jag hade mens men jag gjorde en gravtest igen när jag hade mensen och det var oxå negativt..
Ok
Börjar bli illamående igen. Men de visa neg på Stickan den 21 mars. Fick mens den 25 mars. Va ska man göra?
Börjar bli illamående igen. Men de visa neg på Stickan den 21 mars. Fick mens den 25 mars. Va ska man göra?
Är ju de. Men tror de bara är slös me pengar
Har lite molvärk nu mensvärk. Mensen är slut. Konstigt
Blir fan inte klok på detta. Mensvärk molvärk innan idag. Mensen slutade i fredags. Idag kom lite blödning.
mensen va konstig kissar mycket äter mycket trött som fan. men neg på testet. är det så att man ska vänta 3 veckor efter mensen innan de visar
Puff