• scaras

Tunna långa trosor/korta tights..

Tjo!
    Börjar redan tänka på vår o sommarkläder Solig

Men.. har lite för tjocka lår för att det ska va helt bekvämt med klänning utan nått mer än vanliga trosorna under.. svettas, klippar o skaver.. Blää!

Hade vanliga bomullstights förra året, korts från lindex. Suveräna i modellen men lite för tjocka så det blev  ju rätt varmt ändå vilket man ju vill undvka genom att ha klänning på sig.

Tänker att det måste ju finnas typ jättetunna tights, som tjockare strumpbyxor nästan, eller tunna trosor med längre ben.. eller vad fasen har folk på sig i den här situationen?

Och vad ska man googla efter.. söker man tights så handlar allt om cykling/löpning haha..

Finns det ett särskilt sånt här plagg och vad kallas det i så fall???

• Svar på tråden Tunna långa trosor/korta tights..
  • Jag är bara jag

Ja,alltså på "tantaffärer" kan du säkert hitta gammeldags hederliga mamelucker i tunt tyg. Såna har jag faktiskt!  SkrattandeSka de inte synas spelar det ju ingen roll.

• scaras

Hihi.. mamelucker, vad charmigt! Kyss Men är inte sånna stora o fluffiga liksom?

• Jag är bara jag
    scaras skrev 2014-03-17 18:28:22 följande:
    Hihi.. mamelucker, vad charmigt! Kyss Men är inte sånna stora o fluffiga liksom?
    Nä,mina är tunna,lätta och sitter ganska åt.
  • scaras
    Jag är bara jag skrev 2014-03-17 18:31:13 följande:
    Nä,mina är tunna,lätta och sitter ganska åt.

Låter ju perfekt, måste jag leta reda på. Tack!
  • Dexter dot com

Det finns jättesnygga typ trosor med ben i slinkigt, tunt tyg och spets. Jag har flera olika som jag använder under klänning på sommaren. Jag har köpt mina på Twillfit.

• scaras
    Dexter dot com skrev 2014-03-17 18:39:38 följande:
    Det finns jättesnygga typ trosor med ben i slinkigt, tunt tyg och spets. Jag har flera olika som jag använder under klänning på sommaren. Jag har köpt mina på Twillfit.

Jaaa!! Hittade iaf en enkel modell på twilfit nu, verkar ju super de också. Tycker jag har kollat deras sida både fram  baklänges hur många ggr som helst utan att se dessa. Behöver kanske inte bli så besvärligt som jag trodde att hitta ngt bra. Skrattande
  • scaras

Satt uppe halva natten o snöade in totalt på detta.. och kan nu tipsa andra som söker nått liknande att på klingel.se finns många trosor i varierande längd. Tillome ner till cykelbyxelängd. Är en riktig tant-webshop... hihi.. bara vita trosor osv.. men det fanns med långa ben iaf och till vettiga priser.

• Stokke

Jag hat köpt en trosa med ben som ser ut som cykelbyxor. De är kanon!
    Jag köpte tunna leggings förra året som jag klippte av till önskad längd. Perfekt under klänning eller kjol :)

Svar på tråden Tunna långa trosor/korta tights..