• katt33

    Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?

    Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?
    Detta är ett företag som påstår sig sälja och lotta ut äkta märkesvaror från de stora och kända märkena.

  • Svar på tråden Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?
  • SoStylish
    puss skrev 2014-03-17 19:18:46 följande:
    Dom ba DELA BILDEN SÅ FÅR DU EN GRATIS LV-VÄSKA!!!

    och folk gör det. Omg troligt liksom.

    Haha åh den såg jag häromdagen och satt bara och skakade på huvudet åt alla idioter som kommenterat under bilden.


    "Åhhh, nu har jag delat och jag håller tummen såååå hårt för att jag ska vinna!"

  • puss
    SoStylish skrev 2014-03-17 19:21:48 följande:

    Haha åh den såg jag häromdagen och satt bara och skakade på huvudet åt alla idioter som kommenterat under bilden.


    "Åhhh, nu har jag delat och jag håller tummen såååå hårt för att jag ska vinna!"


    Det är inte ens en tävling. Alla som delar får en väska på den delning jag har sett.

    Man ba Ja så klart.
  • katt33

    Dem blockerar folk som skriver ifrågasättande kommentarer på deras Facebooksida

  • George 1
    katt33 skrev 2014-03-17 19:46:03 följande:
    Dem blockerar folk som skriver ifrågasättande kommentarer på deras Facebooksida
    VA ?
    Stämmer detta ?

    Fint företag.
  • katt33
    George 1 skrev 2014-03-17 19:53:50 följande:
    VA ? Stämmer detta ? Fint företag.

    Ja,det stämmer till hundra procent. De hänvisar alltid till sin kundtjänst via mail.
  • dicny

    Jag har läst om dom på olika sidor. Finns en tråd om det företaget på Flashback. Verkar finnas de som beställt och är nöjda trots att det är kopior. Själv skulle jag aldrig handla från ett sånt företag.

  • katt33

    Bankkontot man betalar till tillhör inte själva företaget utan är en privatpersons bankkonto.

  • Magdalena 1987

    Trodde det också var bluff! läste mycket skit om det företaget efter att jag redan varit med i tävlingen. 
    De drog mig som vinnare och jag ba: tjoho!!! ;)
    Har inte fått något än, men jag har tydligen ett paket att hämta på Ica i morgon, spännande att se om det är från dom

  • SoStylish
    Magdalena 1987 skrev 2014-04-22 23:29:45 följande:
    Trodde det också var bluff! läste mycket skit om det företaget efter att jag redan varit med i tävlingen. 
    De drog mig som vinnare och jag ba: tjoho!!! ;)
    Har inte fått något än, men jag har tydligen ett paket att hämta på Ica i morgon, spännande att se om det är från dom
    Om du får något så är det en piratkopia. Inte så mycket att vara glad över ;)
  • Magdalena 19871

    Självklart så fattar jag att det är en kopia! Jag är inte korkad snälla "so stylish"
    Den kom i alla fall och den var riktigt snygg! Har inte betalat en krona för den, så jag är faktiskt nöjd, kopia eller inte ;) 

  • SoStylish
    Magdalena 19871 skrev 2014-04-24 19:57:10 följande:
    Självklart så fattar jag att det är en kopia! Jag är inte korkad snälla "so stylish"
    Den kom i alla fall och den var riktigt snygg! Har inte betalat en krona för den, så jag är faktiskt nöjd, kopia eller inte ;) 
    Har man inte högre standard så kan man ju vara nöjd med det.
  • Scoops
    SoStylish skrev 2014-04-25 11:38:51 följande:
    Har man inte högre standard så kan man ju vara nöjd med det.
    Var glad över andras glädje istället? {#emotions_dlg.flower} En mans skräp den andres skatt? :)

    Grattis till vinsten!
  • SoStylish
    vip skrev 2014-05-01 22:10:06 följande:
    #so stylish" vem är du?? Så patetisk..Grattis till vinsten Magdalena 19871
    Vem jag är? Jag är en person som avskyr varumärkeskopior och allt vad det står för. Barnarbete, varumärkesintrång, organiserad brottslighet osv osv. Därför tycker jag inte att en fejkväska är något att vara glad över. Det är även något jag har full rätt att tycka utan att vara patetisk.
  • tonyfalco

    det är en jävla bluff företag... råkade bli lurad av en tjej o beställde en klocka... efter tre månader har inte fått det o lär aldrig att få den heller...????????

  • Emma1525

    Jag beställde varor därifrån, betalade men fick aldrig något levererat. Till en början svarade kundtjänst på mail och meddelade att jag skulle få ett spårningsnummer men fick aldrig något. Sen slutade dom bara svara. Så handla INTE därifrån...

Svar på tråden Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?