• sara klar

vecka 13 och kräks fortfarande

Jag har inga gravid symptom e alls förutom jag mår bara illa på kvällarna och bara spy , när börjar illamående mående avvtar , någån spm vet jag orkar ibland inte gå till skolan :(

• Svar på tråden vecka 13 och kräks fortfarande
  • nystan

Jag mådde illa hela graviditeten tyvärr. Bättre dom två sista månaderna men aldrig riktigt bra. Så det är nog väldigt individuellt. 

• Lindsey Egot the only one

Mina tre första graviditeter mådde jag dåligt de tre månaderna. Den fjärde mådde jag jätte bra och den femte spydde jag varje dag från det att jag blev gravid tills barnet var fött. Låg på sjukhus i omgångar och fick dropp. Nu väntar jag sjätte och mådde dåligt till v 16

• Liii82

jag mådde illa och spydde hela graviditeten flera gånger om dagen ibland bara rakt ut utan att jag hannreagera att det var på gång, halv kul , på slutet kom jag på att om jag hade en läkerol lakris uppstoppad under läppen som typ en snus så blev d bättre

• Kattägd

Jag kräks fortfarande, ibland flera gånger om dagen, är i vecka 17. Har kräkfria dagar ibland så hinner jag precis återhämta mig så börjar det om igen. Börjar ge upp hoppet om att kunna jobba :( Hoppas du slipper snart.

• ClaraV

Första graviditeten kräktes jag hela tiden. Andra kräktes jag fram till vecka 9. Slutade och började sen kräkas i vecka 12 igen. Är i vecka 19 nu och kräks till och från.

• Kuben

Jag är i v 13 och mår illa och kräks på kvällarna. Med mina andra två har det gått över kring v 14. Hoppas att det för det denna gång också! Hoppas att ditt illamående går över mycket snart!

• Bonzan

Glöm inte att varje graviditet är olika och att det är olika från person till person...
    Med det sagt så med båda sönerna så kräktes jag hela graviditeten, sista gången var dagen innan förlossningen

• veronica03

Jag madde illa/spydde fram till ca v 14. Darefter avtog det gradvis (med bada) och nu mar jag inte illa mera. Men jag minns att jag tyckte att jag madde speciellt illa just i v 13 - kanske for att jag liksom forvantade att nu nar jag gatt in i andra trimestern skulle spy-helvetet vara over och talamodet var noll... Hang in there! Men det ar jobbigt....

Svar på tråden vecka 13 och kräks fortfarande