• Älskarbebisar

Bästa regnstället för barn? (6år)

Jag skulle vilja ha lite tips angående riktigt bra regnkläder, märken o så.
    Tycker jag alltid lyckas köpa fel, så att dom går sönder eller läcker in...orkar inte det en gång till.
    Min pojke är 6 år, och är väääldigt aktiv av sig. Så han behöver något väldigt slittåligt och framförallt ett som inte läcker in.

Tips? 

• Svar på tråden Bästa regnstället för barn? (6år)
  • Funderingar01

Vilka har du provat? Min son som är 6 är alltid i leran och rotar . Skaljackorna från Pop har inte fungerat så bra för vår son. Av någon anledning så går alltid dragkedjorna sönder? Förmodligen kommer det in grus som förstör den. Vilda kille... Nu kör vi Didriksons regnställ som har fungerat bra hittills. Har både vanligt tunt, och den med fleecefoder. Han ska få en skaljacka från Pop iallafall till våren att använda, men inte när han är ute i leran / gruset och bökar .

Isbjörn är jag nyfiken på, har hört mycket gott om dem.

• Älskarbebisar
    Funderingar01 skrev 2014-03-19 11:14:03 följande:
    Vilka har du provat? Min son som är 6 är alltid i leran och rotar . Skaljackorna från Pop har inte fungerat så bra för vår son. Av någon anledning så går alltid dragkedjorna sönder? Förmodligen kommer det in grus som förstör den. Vilda kille... Nu kör vi Didriksons regnställ som har fungerat bra hittills. Har både vanligt tunt, och den med fleecefoder. Han ska få en skaljacka från Pop iallafall till våren att använda, men inte när han är ute i leran / gruset och bökar .

Isbjörn är jag nyfiken på, har hört mycket gott om dem.
    har haft från everest några ggr, sen andra billigare. jag funderar på om didriksons slaskeman är bra, är de det du har till din pojke?
  • Redbit

Har alltid använt Abeko, fungerar super. Deras galonhandskar är också de enda som hållit i längden.

Svar på tråden Bästa regnstället för barn? (6år)