Anton Chigurh skrev 2014-03-21 13:18:07 följande:
Intressant.
Jag skall be å få återkomma....Jo, nu har jag,
tro det eller ej, tänkt till. Således,
Ryssen, du skall koka dina ägg i en hjälm, kastruller är för mesiga toffelhjältar, ett ägg skall kokas i en hjälm som suttit på en
riktig hjälte, från andra världskriget, en hjälte som överlevt kriget, en hjälte som tillhörde dom på den tiden absolut bästa soldaterna, nämligen tyskarna. Jo, faktum är att det var dom, generellt sett, bästa, mest effektiva, soldaterna, nu räknar jag inte SS, hitlerjugend och liknande pack, utan den sk reguljäre armén. Ett litet sidoskott här,
men nog så viktigt.
Iaf,
Ryssen, när du införskaffat en dylik pjäs,
hjälmen alltså, så köper, eller stjäl, du 4 stycken gasbrännare,
riktiga gasbrännare, inte några småskitar typ Clas Ohlson utan
The Real Deal, och så riggar du upp så att du kan elda på under hjälmen med alla 4 brännare
samtidigt. Sen.....ser du till att ha vatten i hjälmen
innan du lägger i dina ägg, och skall det vara
riktigt hardcore,
och det skall det ju, så införskaffar du en musikanläggning på minimum 25000 (tjugofemtusen) watt och sätter upp i
omedelbar närhet av din äggkokning, och under tiden du kokar dina ägg, så spelar du
">Asche Zu Asche, och du kan
med synnerligen gott samvete sätta den låten på re-play både medans du kokar äggen,
och när du äter dom. Äggen. Och volymen skall vara så högt det går utan att det skorrar i högtalarna.
25000 watt är inte så mycket i dag, en sån anläggning fixar du
lätt, Ryssen, jag litar fullt ut på dig i det fallet.
Droger !!! Ja, det är inget jag vill uppmuntra till, men låter var och en välja fritt här. Jag dömer ingen. Vill du sätta på grannfrun under tiden du kokar äggen funkar det också som en partyhöjare.
Såhär kokar inte jag mina ägg,
men har för avsikt att göra det enligt ovanstående beskrivning. Inom nära framtid.
Kram //
Anton