• Madre2014

Kraftiga blödningar och gravid!?? :/

V17, 16+4 - Fick extrem mensvärk igår vid 2-3 tiden, höll på i 2 timmar, och när vi sitter vid matbordet & precis ätit upp maten känner jag hur det rinner till i trosorna, tro självklart att de är flytningar, men efter en stund går jag iväg på toa och det är fullt med blod i trosorna, blödde som en tok! Grät och skrek av panik!! :/ Trodde på MF direkt, dock va blodet utan klumpar, konstigt men jag tänkte att de kommer väl.. Sambon ringer 11717, dom säger till sambon att vi måste fara in direkt. Så for in till akuten direkt, fick hjälp direkt, åkte rullstol upp till gyn & fick göra ultraljud på magen & vaginalt. Bebisens hjärta pickar på & den rörde sig, allt såg bra ut. Varför jag blöder är ett mysterium. Ingen vet. Rätt vanligt i graviditeten har jag hört men jag blödde EXTEMT mycket.. :/ Rent, mörk rött blod.. Får medicin mot blödningarna nu, cyklokapron heter de.. 6 st per dag.. V17, 16+5 - (idag) blöder fortfarande, dock lite lite mindre, mensvärken har iaf släppt & jag känner bebisen puffar på, men är sjuuukt orolig att de kommer bli mf.. Än fast gyn inte såg något fel på varken bebis eller mig.. Någon som varit med om detta och att allt gått bra???? :/ vad tro ni de kan vara? SNÄLLA, ge mig svar? Försök... :(

• Svar på tråden Kraftiga blödningar och gravid!?? :/
Svar på tråden Kraftiga blödningar och gravid!?? :/