Jag vill att barnens pappa har dom mer, men han vägrar!
Jag o mitt x separerade för snart 1 år sedan. Vi har 3 barn tillsammans. En på 5 år och tvillingar på 2,5 år. Jag blev varslad för snart 2 år sedan och sen vi separerade har min ekonomi totalt kraschat. Mycket pga av att våra gemensamma räkningar vi hade har han fullkomligt struntat i. Tex möbler o bil som vi skaffade tillsammans. Barnen har sen separationen bott hos mig, hos honom varannan helg. Det var ca ett halvår sedan jag kände depressionen krypa fram. Och nu är jag helt slut! Jag har varit till läkaren för att få hjälp och har börjat med medicin. Jag har bett barnens pappa ta dom mer för att avlasta lite och för att jag inte riktigt har orken nu. Jag bokade ett möte på familjerätten förra veckan som han gick med på att gå till. Men det tog 15 min innan han gapade o skrek och gick därifrån. Hans orsak är att han jobbar på annan ort, lite olika städer men nu ca 6 mil från vår hemort. Det går inte, jag får sparken säger han. Han svarar inte när jag ringer och vill diskutera utan håller fast vid att jag får göra vad jag vill men några barn kommer han inte ta hand om mer än han gör. Jag vet varken ut el in! Hur kan man säga så om sina barn!? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade mer ork, då hade jag bara känt att det är hans förlust att han inte vill träffa dom mer. Men nu har jag inte den orken ovh behöver verkligen hjälpen av honom! Vad kan jag göra, vad ska jag göra?! Suck:(