• Ascendere

Kissa i handfatet, bu eller bä?

Som topic lyder, är det ok att kissa i handfatet?
    Såväl hemma, som bortbjuden till någon, som ute på lokal.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kissa i handfatet, bu eller bä?
  • Anonym (C)

Varför göra det när det finns en toalettstol?

• Anonym (Anledningarna)

En av anledningarna till att jag dumpade en av mina f.d. var att han pissade i handfatet, och även i vasken i köket (!)) för att han inte "orkade" sätta sig på muggen. Vidrigt och det kan bli gula beläggningar i handfatet.

• Anonym (Felicia)

Varför ska man kissa i handfatet? 

• Mandel
    Anonym (Anledningarna) skrev 2026-02-10 06:10:17 följande:

En av anledningarna till att jag dumpade en av mina f.d. var att han pissade i handfatet, och även i vasken i köket (!)) för att han inte "orkade" sätta sig på muggen. Vidrigt och det kan bli gula beläggningar i handfatet.

Jag kan köpa att man av någon anledning känner att det är bättre att kissa i handfatet bara man ser till att skölja ur ordentligt efter sig.

MEN vasken i köket? Varför känner man att man vill lägga upp pungen på diskbänken liksom för att sedan laga mat där?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Man+50)

Ha ha..kan tänka mig att han gärna kissade utomhus?
    Vasken? Nej.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Man+50) skrev 2026-02-09 22:31:41 följande:

Jag kissar i handfatet om det tillåter det, om höjden är rätt.

Du väcker en 12 år gammal tråd till liv för att få säga att du kissar i handfatet? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Felicia) skrev 2026-02-10 06:23:00 följande:

Varför ska man kissa i handfatet? 

Man undrar ju.
  • Anonym (C)
    Mandel skrev 2026-02-10 07:49:31 följande:

Jag kan köpa att man av någon anledning känner att det är bättre att kissa i handfatet bara man ser till att skölja ur ordentligt efter sig.

MEN vasken i köket? Varför känner man att man vill lägga upp pungen på diskbänken liksom för att sedan laga mat där?

Usch, vad äckligt 
  • Ascendere

Av alla rimliga anledningar att dumpa någon så är det här den rimligaste 
  • Anonym (Man+50)
    Mandel skrev 2026-02-10 07:49:31 följande:

Tasken i vasken. Nej. Däremot tycker jag man kan kissa i blomlådorna på balkongen på sommaren.
  • Anonym (Häpp!)

Tydligen är kiss och bajs-åldern inte alltid övergående.....

• Ascendere
    Anonym (Man+50) skrev 2026-02-12 23:24:13 följande:
    Tasken i vasken. Nej. Däremot tycker jag man kan kissa i blomlådorna på balkongen på sommaren.
    Ja det är ju gödning, toppen för växterna. 

Men se till att dela med dig till grannen på våningen under så de inte tycker du är snål och det blir dålig stämning. 
  • Anonym (Man+50)
    Ascendere skrev 2026-02-13 11:43:35 följande:
    Ja det är ju gödning, toppen för växterna. 

Men se till att dela med dig till grannen på våningen under så de inte tycker du är snål och det blir dålig stämning. 
    Ja, det är bra för växterna. När jag har fest hemma och det är kö till toaletten ber jag gästerna att gå ut och kissa på balkongen.
    Delar ut en såndär liten strut så kvinnorna kan kissa ståendes.
  • Anonym (Mormors glasögon)

Fan heller att karlsloken ska pissa i handfat eller vask, då flyttar jag.

Svar på tråden Kissa i handfatet, bu eller bä?