Kissa i handfatet, bu eller bä?
Som topic lyder, är det ok att kissa i handfatet?
Såväl hemma, som bortbjuden till någon, som ute på lokal.
Som topic lyder, är det ok att kissa i handfatet?
Såväl hemma, som bortbjuden till någon, som ute på lokal.
Varför göra det när det finns en toalettstol?
En av anledningarna till att jag dumpade en av mina f.d. var att han pissade i handfatet, och även i vasken i köket (!)) för att han inte "orkade" sätta sig på muggen. Vidrigt och det kan bli gula beläggningar i handfatet.
Varför ska man kissa i handfatet?
En av anledningarna till att jag dumpade en av mina f.d. var att han pissade i handfatet, och även i vasken i köket (!)) för att han inte "orkade" sätta sig på muggen. Vidrigt och det kan bli gula beläggningar i handfatet.
Jag kan köpa att man av någon anledning känner att det är bättre att kissa i handfatet bara man ser till att skölja ur ordentligt efter sig.
MEN vasken i köket? Varför känner man att man vill lägga upp pungen på diskbänken liksom för att sedan laga mat där?
Jag kissar i handfatet om det tillåter det, om höjden är rätt.
Varför ska man kissa i handfatet?
Jag kan köpa att man av någon anledning känner att det är bättre att kissa i handfatet bara man ser till att skölja ur ordentligt efter sig.
MEN vasken i köket? Varför känner man att man vill lägga upp pungen på diskbänken liksom för att sedan laga mat där?
Tydligen är kiss och bajs-åldern inte alltid övergående.....
Fan heller att karlsloken ska pissa i handfat eller vask, då flyttar jag.