• Annaliz

Finns det några alternativ??

Hej! Jag har köpt en Trille Viper 4S som har varit utnämnd bäst i test enligt Råd och Rön 2013.

Jag söker febrilt efter en ståbräda som går att montera på denna vagn, men hittar ingen där det specifikt står att det går. Och jag finner det mycket märkligt att det inte ska finnas någon modell som passar, när vagnen ändå var utnämnd bäst i test!!!!

Det är ju säkerligen fler därute som har köpt en sådan vagn och som (förhoppningsvis!!) också köpt någon typ av ståbräda som passar till. 

Eller är det någon som vet om det finns någon typ universal ståbräda som passar för bredare chassin??

Vore snällt om någon vänlig själ kunde hjälpa mig

• Svar på tråden Finns det några alternativ??
  • Annaliz

Ingen som har någon som helst aning?

• Lindation

Titta på babyland.se Har för mig att jag såg en trille ståbräda där. :) Får man fråga om du är nöjd med vagnen? Vi funderar på en trille viper 3s. :)

• Annaliz
    Lindation skrev 2014-04-12 07:10:46 följande:
    Titta på babyland.se Har för mig att jag såg en trille ståbräda där. :) Får man fråga om du är nöjd med vagnen? Vi funderar på en trille viper 3s. :)

Hej:) jo jag är nöjd med den! Den är sjukt smidig att använda och väldigt lätt att fälla ihop och tar inge plats :) tack ska kolla där :)
Svar på tråden Finns det några alternativ??