• Anonym (ts)

En fråga till er män ang. avsugningar

Skulle du uppskatta att spontant få en avsugning. Alltså att t.ex. din partner kommer och knäpper upp byxorna och börjar.. Skulle du uppskatta det eller be henne sluta?

• Svar på tråden En fråga till er män ang. avsugningar
  • Anonym (@)

Det är mer än välkommet och alltid lika uppskattat.

• Anonym (SJÄLVKLART)

Finns väl inte en normalt funtad man som tackar nej till en avsugning!

• Anonym (Utan)
    Anonym (SJÄLVKLART) skrev 2014-03-28 09:39:22 följande:
    Finns väl inte en normalt funtad man som tackar nej till en avsugning!

Har aldrig prövat... Kan bara drömma om hur skönt det skulle vara.
  • axxxel

Jag älskar att slicka, går gärna ner spontant på henne när det är läge. Det kan vara en vardagskväll hemma i soffan eller när vi städar ur förrådet eller...MIn erfarenhet är att inte alla kvinnor gillar att bli överraskade på det sättet. En del tycker att man  går för fort fram och vill börja mer försiktigt med hångel osv. Men jag tycker om att känna hur hon öppnar sig mer och mer blir våtare och våtare och till sist kommer i mitt ansikte. Cool

• Anonym (kiv)

Det var vanligt när man friade. När vi inte bodde på samma ställe.
    Han inte komma in innan för dörren.
    Det uppskattades väldigt. man känner sig älskad Tyvärr händer det aldrig nu.

• nanneN

Brukar själv överraska män på det sättet och precis varenda gång, utan undantag, har det varit helt enormt uppskattat! ;)
    Vill du ha en man som absolut dyrkar dig, så är sådana här grejer utan tvekan rätt väg att gå.

• giftman

Beror ju helt på läget, om det görs på ett vis där jag kan känna mig avkopplad utan påverkan av yttre stressorer så uppskattas det absolut. Över överhuvudtaget allt som hon gör för att visa att hon vill ha mig uppskattas.    

• hemliga agenten

Man kan ju summera det hela till att ge spontana avsugningar INTE är rätt väg att gå om man vill göra slut eller skiljas... ;)

• Anonym (l)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-03-27 16:37:46 följande:
    Hur ofta händer det att män tar initiativ till en avslickning utan planer på att få något själv?

• Anonym (Utan)
    Fin skrev 2014-03-28 09:33:52 följande:
    men det är kanske inte så lätt som det är att ge en avsugning till killar .. kuken hoppar ju liksom fram där.. något svårare att riktigt komma åt på er kvinnor :) 

Strumpbyxor m.m. som ska forceras...
  • Anonym (l)
    OPrime skrev 2014-03-28 00:09:10 följande:
    Kvinnor! Bara gör det! Lovar att 98% av män hade blivit lyckliga av att få en spontan avsugning. Det är det bästa som finns och får man hela "trippen" så är man så skuldsatt och glad på samma gång att ni antagligen med samma sannolikhet kommer få rejält tillbaka för ansträngningen. Fan, världens dyraste smycken hade nog aldrig köpts om det inte vore för denna himmelska gåva. Tror säkert det kan ha avstyrt tusentals krig i människans historia också. Det är den yttersta skuldsättningen inom sex och kommer i de fallen där mannen är smart nog att sluta i njutning tillbaka. 

Kvinnor blir också lyckliga av att bli sexuellt tillfredsställda utan krav på motprestationen. Och jag personligen skulle bli glad för att få bli tillfredsställd tillbaka som * tack* för samma sak. Smycken mot sex känns... som prostitution!
  • Meddelande borttaget
  • IMÅ
    axxxel skrev 2014-03-28 09:51:27 följande:

Jag älskar att slicka, går gärna ner spontant på henne när det är läge. Det kan vara en vardagskväll hemma i soffan eller när vi städar ur förrådet eller...MIn erfarenhet är att inte alla kvinnor gillar att bli överraskade på det sättet. En del tycker att man  går för fort fram och vill börja mer försiktigt med hångel osv. Men jag tycker om att känna hur hon öppnar sig mer och mer blir våtare och våtare och till sist kommer i mitt ansikte. Cool

Åh, det låter underbart! 🤩
    Jag är mer spontan av mig än min man och gör gärna sånt men han har aldrig gått ner på mig typ i köket. Bara tanken på att han skulle komma och lyfta upp mig på köksbänken (när jag har kjol eller klänning), dra ner trosorna och börja slicka och suga... mmm... Jag hade typ dött av kåthet och kommit sjukt fort! Men jag kommer väldigt snabbt och lätt Kan komma många gånger under sex. Väldigt lyckligt lottad där!
Svar på tråden En fråga till er män ang. avsugningar