En fråga till er män ang. avsugningar
Skulle du uppskatta att spontant få en avsugning. Alltså att t.ex. din partner kommer och knäpper upp byxorna och börjar.. Skulle du uppskatta det eller be henne sluta?
Skulle du uppskatta att spontant få en avsugning. Alltså att t.ex. din partner kommer och knäpper upp byxorna och börjar.. Skulle du uppskatta det eller be henne sluta?
Det är mer än välkommet och alltid lika uppskattat.
Finns väl inte en normalt funtad man som tackar nej till en avsugning!
Jag älskar att slicka, går gärna ner spontant på henne när det är läge. Det kan vara en vardagskväll hemma i soffan eller när vi städar ur förrådet eller...MIn erfarenhet är att inte alla kvinnor gillar att bli överraskade på det sättet. En del tycker att man går för fort fram och vill börja mer försiktigt med hångel osv. Men jag tycker om att känna hur hon öppnar sig mer och mer blir våtare och våtare och till sist kommer i mitt ansikte. 
Det var vanligt när man friade. När vi inte bodde på samma ställe.
Han inte komma in innan för dörren.
Det uppskattades väldigt. man känner sig älskad Tyvärr händer det aldrig nu.
Brukar själv överraska män på det sättet och precis varenda gång, utan undantag, har det varit helt enormt uppskattat! ;)
Vill du ha en man som absolut dyrkar dig, så är sådana här grejer utan tvekan rätt väg att gå.
Beror ju helt på läget, om det görs på ett vis där jag kan känna mig avkopplad utan påverkan av yttre stressorer så uppskattas det absolut. Över överhuvudtaget allt som hon gör för att visa att hon vill ha mig uppskattas.
Man kan ju summera det hela till att ge spontana avsugningar INTE är rätt väg att gå om man vill göra slut eller skiljas... ;)
Jag älskar att slicka, går gärna ner spontant på henne när det är läge. Det kan vara en vardagskväll hemma i soffan eller när vi städar ur förrådet eller...MIn erfarenhet är att inte alla kvinnor gillar att bli överraskade på det sättet. En del tycker att man går för fort fram och vill börja mer försiktigt med hångel osv. Men jag tycker om att känna hur hon öppnar sig mer och mer blir våtare och våtare och till sist kommer i mitt ansikte.