• Jessia

snutte filt från Ullared som fanns år 2010

Hej! 
    Snälla om det är någon snäll själ där ute som sitter på någon snutte filt som fanns på Ullred tror det var 2010/2011

ser ut så här och den Beiga kaninen jag är ute efter min dotter är helt förtvilad då hon efter 3 år tappat sin och den har inte kommit tillbaka. Hon bar den med sig överallt och det var hennes allt. Så snälla om det är någon som har en sådan eller om någon vet vad man kan handla den så blir hon så glad !!!Hjärta

• Svar på tråden snutte filt från Ullared som fanns år 2010
  • Jessia
    J Hanna skrev 2014-03-27 22:38:01 följande:
    Det finns ju dinglisar. Inte likadan, men nästan.

www.filur.se/product-view.asp?catid
    Tack gulliga =) Men hon har diinglis och tyvärr dög inte den och hon valde denna och den var så sliten och sydd i armarna men hon älskade den och är så ledsen för att den är borta ! Tack för att du tog dig tiden =)  Ha de fint 
  • Tirem

Jag köpte dotters filt på Ge-Kås 2012 och den liknar Dinglisar men heter typ Floppsy eller något liknande... Dessa säljs just nu på Ica Maxi! De är en billigare variant av Dinglisar från samma tillverkare och kag har bara sett dem i Ullared och nu på Ica Maxi...

Hoppas det är dem du efterfrågar

• Jessia
    Tirem skrev 2014-03-27 22:48:29 följande:
    Jag köpte dotters filt på Ge-Kås 2012 och den liknar Dinglisar men heter typ Floppsy eller något liknande... Dessa säljs just nu på Ica Maxi! De är en billigare variant av Dinglisar från samma tillverkare och kag har bara sett dem i Ullared och nu på Ica Maxi...

Hoppas det är dem du efterfrågar
    Tack gulliga för att du tog dig tid att svara =)  men det är just denna som duger. 
    Ha de fint !
  • Tirem
    Jessia skrev 2014-03-27 22:52:02 följande:
    Tack gulliga för att du tog dig tid att svara =)  men det är just denna som duger. 
    Ha de fint !
    De som är på bilden ser exakt ut som de jag har här hemma! Vilket märke är det på din snuttefilt?
  • Jessia
    Tirem skrev 2014-03-27 22:55:29 följande:
    De som är på bilden ser exakt ut som de jag har här hemma! Vilket märke är det på din snuttefilt?
    Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det var för märke på den då hon fick den av sin moster som handlade den på Ullared år 2010 eller 2011 men vet att jag åkte dit senare 2011 för att köpa fler då hade dom inte dom kvar och en ny variant som inte var likadan just den som hon hade älskade hon massor men har du lust att skicka någon bild på den du har ? Tusen tack gulliga =) 
Svar på tråden snutte filt från Ullared som fanns år 2010