Vad vill ni handla på en loppis?
Jag ska stå på en loppis snart men jag är lite osäker på vad jag ska ta med mig. Vad letar ni efter på loppisar?
Jag ska stå på en loppis snart men jag är lite osäker på vad jag ska ta med mig. Vad letar ni efter på loppisar?
Filmer, barnprylar och köksprylar.
Konstig fråga. Alla loppisbesökare är nog ute efter olika saker. Det är bara att ta med rubbet.
Böcker är det som jämt brukar vara kvar när loppisen stänger.
prydnadssaker. aldrig något av tyg.
Glas, porslin, böcker, möbler
Sånt som går att tvätta och diska:) inga hygiensaker
Gamla kläder till min son, eller mig själv men helst stiliga äldre kläder till min gosse som är svårt att hitta nytt och billigt. Kavajer, myssor, skjort, kängor, hängselbyxor osv :)
Eller fina klänningar till mig själv. Gamla lekssaker i tex trå går också an.
Men helst av allt troll! Älskar troll :D
Jag tittar på allt utom vuxenkläder och när jag har stått på loppis själv har jag sålt det mesta utom just vuxenkläder. Det är så svårt att kunna presentera dem på ett bra sätt så att det syns, ingen vill stå och rota igenom en låda full med kläder. En klädställning är bra men då får man oftast betala för ett bord till.
Alla utom bebiskläder.
Böcker, filmer och tv-spel!
Barnkläder, barnleksaker & barnböcker
Smycken, jag älskar gamla smycken.
Inte VHS-kassetter och inte Stephen King-/Danielle Steelböcker. Letar efter olika saker, men jag vill alltid ha hela och fräscha saker. Ogillar tillfälliga loppisar, eftersom folk säljer det de verkligen inte vill ha (och varför skulle jag vilja ha det då?).
Tillfälliga loppisar (typ gårdsloppisar) är ju det bästa!