• Ebba955

    Missfall ?

    Hej imårn ska jag ha min mens igentligen men imårse fick jag en liten blödning bara. Och jag fick jätteont i magen imårse .så jag undrar är det ett missfall ? Nån som har erfarenhet av missfall


  • Svar på tråden Missfall ?
  • Jag är bara jag

    Nej,missfall blöder man mycket,minst som mens. Dessutom räknas det inte som m.f om man blöder före eller runt tiden för när mensen ska komma,det räknas bara som kemisk graviditet. Det var mest troligt bara spottings,d.v.s början på mens.

  • corran

    Kan vara, men kan lika gärna inte vara. Antingen är det ett tidigt mf, (ta ett gravtest om du vill ha svar på det) eller så är du gravid (man kan blöda lite under graviditet också, det är inte helt ovanligt. Eller så är det helt enkelt din mens som kommit. 

  • MrsEnglund

    Hade ett missfall som började med små blödningar/brun flytning. Man vet aldrig, men jag vet definitivt att jag fick ett missfall några dagar senare =(

    Hoppas du bara har en liten nidis!

  • Ebba955
    MrsEnglund skrev 2014-05-02 15:40:56 följande:
    Nu såg jag att tråden va gammal...hur har det gått?
    hej det var nget missfall när jag skrev ut. men förra veckan då var det verkligen ett missfall men jag har ägglossning nästa vecka så då ska jag och min pojkvän testa igen vill s gärna ha en liten bebis :)
  • Ebba955
    MrsEnglund skrev 2014-05-23 21:19:52 följande:
    Håller tummarna för er. Jag är i vecka 10, men vågar inte ropa hej efter allt som hänt :(

    okej men lycka till.
Svar på tråden Missfall ?