Män med minskad sexlust se hit!
Hej
Är du man och har minskad sexlust kanske du kan hjälpa mig.
Vi är mellan 30-35 år och har en dotter ihop. Vi ser båda bra ut så där ligger inte problemet.
Problemet är att jag är ingenjör och välbetald och min man hoppar mellan ostabila arbetsplatser och är delvis arbetslös eller underbetald. han känner sig misslyckad. Detta påverkar vårt sexliv. Han vill nästan aldrig ha sex känns det som. Jag vill ha sex minst 1 ggr/v och han nöjer sig med 1-2 ggr/mån jag dööööör av frustration. Jag känner mig otillräcklig! Är det verkligen så att det bara är tjejer som inte vill ha sex så ofta? Kan inte män också få minskad sexlust?
Han säger att det beror på hans ekonomiska status som gör honom nedstämd. Vi älskar varandra och sexet är bra när vi har sex.
Men jag håller på att bli galen han vill aldrig om jag tar initiativ det är bara om han tar initiativ.
Jag funderar på att skaffa en älskare i väntan på att han ska fixa till sitt liv. Någon som provat det? Är det en bra ide? Jag har aldrig varit otrogen och är emot det men kan ju inte tvinga min man att ha sex om han inte vill.
Vad ska jag göra? Vad är problemet? Om någon känner igen sig i min man kan ni snälla berätta för mig??? För min man vill inte prata om sex och pengar det är känsliga ämnen för honom vi kommer ingenvart!
Tack!