• Camilla68

Besviken

Varför blir man så besviken varje månad, man hoppas ju så mycket.
    Har ätit pergotime i tre månader och mensen har kommit exakt som den ska i två månader men så den här var den fyra dagar sen och då trodde man NU och man testar sig men det visar neg, mensen kommer och man blir så besviken.
    Skall vi aldrig bli föräldrar, nu väntar vi på IVF då kanske det går eller blir man besviken då också.

Vi har försökt i fyra år nu med missfall bakom oss.
    Jag har en gång kvar att äta pergotime men jag vet inte om jag ska ta dem, orkar inte med kolla ÄL och så tror man nästa månad men ,besviken igen

• Svar på tråden Besviken
  • lillatiger

Vet hur det känns...

• lynet70

Vet hur det känns och visst tar det på allt hopp man har......
    Man försöker tänka possitivt....men tillslut så orkar man inte. Just nu inne på min 3:e ivf och hoppas denna gång och har varit possitiv....men nu har dom där tankarna börja komma igen: Det funkar väl inte denna gången heller, Det är nog ingen mening med att man ska få barn....osv. Men jag försöker tilltala mig själv att tänka possitivt ändå för jag blir nog lika besviken om det inte funkar denna gång heller om jag tänker pos.eller neg.

Skickar dig en styrkande Kram iaf på Alla Hjärtans Dag!

• Soof

usch stackare jag kan tänka mig hur det känns jag känner nog samma som dig! Håll ut det blir din dag snart!!!!

Svar på tråden Besviken