• Ah88

Bästa barnvagnen med lång liggdel

Hej, Har en mäktig och lång unge på dryga 1,5 år. Han är idag 90 cm lång och vi behöver en ny vagn me LÅNG liggdel. Vem är marknadsledande här? Mvh Ah88

• Svar på tråden Bästa barnvagnen med lång liggdel
  • greywolf

Kolla emmaljungas super nitro, jag upplever att den sittdelen är väldigt lång.

• Chokladpinglan

Jag var nyss inne på fb med gruppen "emmaljunga" och där visade en tjej att har sin 2 åriga dotter i sin liggdel i en dansk vagn som heter Big City eller Big star supreme.. det skiljer 20 cm i innermått i liggdelen på en vanliga emmaljunga liggdel än dessa danska liggdel..

75 cm för de vanliga och 95 cm i den danska... rekomenderar varmt dessa.. skulle vilja själv nog ha valt den danska.

Kewin 2009
  • stor grön drake

Emmaljungas biggisar är underbara
    Hade en till min långa kille mellan 1 år 8 månader och 2 år 9 månader. Sen var den väldigt urväxt han sov som en prins i den, och väldigt skön att köra för mig, fast jag har försvagade handleder. De stoea hjulen nästan rullade sig själv. Till nästa barn kommer jag deffinitivt att köpa en sån igen. Nu är han 4,5 och sover i vagnibland (ensamstående som går lååånga promenader efter läggdags) och nu har vi en babyjogger city mini GT.

Svar på tråden Bästa barnvagnen med lång liggdel