• Dolphin

Nån som har tips om Sunwing Sandy Beach på Cypern? Boendet särkilt :)

Hej! Vi är på väg att boka en vecka på Sunwing på Cypern tillsammans med en annan familj. Vi ska ha all Inclusive. Våra barn är 5 år och 2 år. De andra är 3 år samt 9 mån. Vi velar och velar om vilken lägenhet vi ska välja, 1 rums mot omgivning är lagom billigast men är den för enkel och kan man få väldigt dåligt läge på den? Ska man ha mot poolen eller mot trädgården? Lollo och bernie sviterna ligger längst bort från allting, syftet med det? :) Är det värt 4000 kr liksom för att ha en 2 rumslägenhet istället med säkerhet mot poolen eller mot trädgården så man inte hamnar mot parkering eller så? Så himla tacksam om nån kan komma med tips för jag hittar ingen info kring detta!! :)

• Svar på tråden Nån som har tips om Sunwing Sandy Beach på Cypern? Boendet särkilt :)
  • Fru Fröken

Hej!
    Nu var det några år sen jag var där men jag skulle absolut satsa på lgh mot trädgård eller pool. Mot omgivning kan du få terrass/balkong mot tvättstugan/städförråd eller mot väg.
    Vi bodde i Happy baby lgh och utanför dessa terrasser fanns en inhägnad lekplats där barnen kunde leka när vi satt på terrassen.
    Med tanke på att ni har relativt små barn gissar jag att ni är i lgh en stund under dagen när de ska vila/pausa från solen, och då är det ju värt en del att slippa titta in i en vägg eller liknande

• Kodia

Har ni redan bokat? L&b sviterna har en jättefininhägnad lekplats med skuggtak. Undrar du mer så är jag där nu!

Svar på tråden Nån som har tips om Sunwing Sandy Beach på Cypern? Boendet särkilt :)