Jag har ingen respekt för kvinnor överhuvudtaget...
Jag hatar verkligen kvinnor. Nåväl, hatar är möjligtvis fel ord men jag uppskattar inte kvinnor. Har inget emot de. Har ingen respekt är kanske mer talande. De presterar ingenting. Det existerar ingen kvinnlig version av Warren Buffett eller Tim Berners-Lee. Jag tycker inte om att umgås med kvinnor. Även om jag dras till själva kroppen. Generellt så är de helt fullständigt värdelösa på matematik. De håller på med strunt som att läsa hittepåsaker och orationella grejer som genusvetenskap eller dylikt trams och är i allmänhet mediokra på det de gör. De skvallrar om irrelevanta saker som vem som haft sexuellt umgänge med någon kille eller om någon som köpt en ful väska, ty den tillhör ju fel märke och inte tillhör årets vårkollektion! Finns ingen kvinnlig nobelpristagare inom naturvetenskap som egentligen förtjänar det. Skyll inte på sociala konstruktioner, om man är bra på något så blir man bra på det. Nu har jag asperger och är en typ som gillar matematik, fysik och datorer. Kanske är en av anledningarna till att jag inte ser egentligen någon som helst poäng av kvinnor.
Vad ska jag göra?
Har jag rätt eller fel?
Några honor som kan svara vad ni tycker om mig