• Anonym (Realisten)

Jag har ingen respekt för kvinnor överhuvudtaget...

Jag hatar verkligen kvinnor. Nåväl, hatar är möjligtvis fel ord men jag uppskattar inte kvinnor. Har inget emot de. Har ingen respekt är kanske mer talande. De presterar ingenting. Det existerar ingen kvinnlig version av Warren Buffett eller Tim Berners-Lee. Jag tycker inte om att umgås med kvinnor. Även om jag dras till själva kroppen. Generellt så är de helt fullständigt värdelösa på matematik. De håller på med strunt som att läsa hittepåsaker och orationella grejer som genusvetenskap eller dylikt trams och är i allmänhet mediokra på det de gör. De skvallrar om irrelevanta saker som vem som haft sexuellt umgänge med någon kille eller om någon som köpt en ful väska, ty den tillhör ju fel märke och inte tillhör årets vårkollektion! Finns ingen kvinnlig nobelpristagare inom naturvetenskap som egentligen förtjänar det. Skyll inte på sociala konstruktioner, om man är bra på något så blir man bra på det. Nu har jag asperger och är en typ som gillar matematik, fysik och datorer. Kanske är en av anledningarna till att jag inte ser egentligen någon som helst poäng av kvinnor.

Vad ska jag göra?

Har jag rätt eller fel?

Några honor som kan svara vad ni tycker om mig

• Svar på tråden Jag har ingen respekt för kvinnor överhuvudtaget...
  • Anonym (krass)
    Anonym (Losers!!) skrev 2014-04-07 22:11:20 följande:
    Så blir det väl när vettiga kvinnor inte vill veta av er. Då går ni umgås med det drägg ni ser omkring er.

LOL
  • Anonym (. 4)

Det existerar heller ingen kvinnlig Tjikatilo eller Ted Bundy. För att vara intresserad av matte och logik är du vansinnigt ologisk, 99,999 % av männen är inga genier.

• Rikard

"Alla kan ju inte älska alla här i världen, bland andra har jag särskilt svårt att älska er ... "
    som det heter i visan.

Min uppfattning om kvinnor skiljer sig markant från TS.

• Anonym (tips)
    Anonym (Härligt TS) skrev 2014-04-07 18:16:17 följande:
    Fel och fel, men tjejer har alltid kunnat välja betydligt mer vem de ska bli påsatta av och OM de lik förbannat väljer de som de vet om är upptagna, då är det jävligt illa av dem. Mannen har givetvis också ett ansvar, men det är så typiskt tjejer att göra allt för att få uppmärksamhet och bekräftelse, till och med fläka ut sig för män som de vet om är upptagna, grisigt värre, men typiskt Svenskt
    Jovisst. "Alltid"... sedan den sexuella frigörelsen på 60-talet ja. Knappast innan dess.
  • SadFlower

Vad du ska göra: Fundera på om du kan börja tända på mäns kroppar, så att du kan utesluta kvinnor ur ditt liv helt. Om du har rätt eller fel: Spelar det någon roll? Du basunerar ju ut dina superduperviktiga åsikter vad vi kvinnor än tycker om det. Vad jag tycker om dig: Inget särskilt? Känns som en ganska typisk man...

• Gathehielm
    SadFlower skrev 2014-04-14 17:50:33 följande:
    Vad du ska göra: Fundera på om du kan börja tända på mäns kroppar, så att du kan utesluta kvinnor ur ditt liv helt. Om du har rätt eller fel: Spelar det någon roll? Du basunerar ju ut dina superduperviktiga åsikter vad vi kvinnor än tycker om det. Vad jag tycker om dig: Inget särskilt? Känns som en ganska typisk man...
    Jag skulle inte ha något emot att vara homosexuell, personligen. Enda kruxet är att jag inte kan ligga med något jag respekterar.
  • SadFlower
    Gathehielm skrev 2014-04-14 17:52:05 följande:
    Jag skulle inte ha något emot att vara homosexuell, personligen. Enda kruxet är att jag inte kan ligga med något jag respekterar.

Saken är ju den att förakt mot kvinnor och sammankopplingen sex-aggressivitet kan vara borträngd homosexualitet. Tycker ändå du ska prova. Och även om du/ni anser att kvinnokroppar är sexigare så vet vi ju alla att män är bäst på sex också så det måste ju vara hundra ggr bättre sex när man slipper ha den värdelösa kvinnan där, eller?
  • ica
    SadFlower skrev 2014-04-14 18:01:10 följande:

Saken är ju den att förakt mot kvinnor och sammankopplingen sex-aggressivitet kan vara borträngd homosexualitet. Tycker ändå du ska prova. Och även om du/ni anser att kvinnokroppar är sexigare så vet vi ju alla att män är bäst på sex också så det måste ju vara hundra ggr bättre sex när man slipper ha den värdelösa kvinnan där, eller?

LOL
  • nightworker
    Anonym (unimpressed) skrev 2014-04-07 22:06:34 följande:
    Orka ta illa upp när antagonisterna varken kan använda korrekt meningsuppbyggnad, skilja mellan subjekt och objekt eller stava. Tomte
    "HO,HO,HO!"...
  • Paulina P P

Talibanerna stöddes (stöds?) till största delen av frustrerade unga ogifta män. Ingen slump. Och vem var det som författade "Häxhammaren" (en sorts "Mein Kampf" fast om häxor)? Jo en munk = en man som inte fick ha sexuellt umgänge med kvinnor.

Det är intressant att män kan vara så till den grad känslostyrda.

Vad hade du, TS, tyckt om du läst en trådstart likadan som din, men där en kvinna skrivit att hon hatar alla män - ALLA män?

• taquine

Jag har ingen respekt för män , helst inte efter denna helg,....Kräks

If you're going trough hell, keep going/WC
Svar på tråden Jag har ingen respekt för kvinnor överhuvudtaget...