• Lena74

Känner mig ensam

Är sambo sen några år tillbaka o förra året fick vi en son. Allt är perfekt med sonen.

Problemet är att pappan aldrig vaknar när barnet gråter, han klarat inte att vara vaken på kvällen med honom heller.

Nu när lillgrabben är sjuk, hostar o gråter o har hög feber är det samma sak förstås. Men jag är sjuk oxå så jag försökte påtala detta då o sa som det var att jag känner mig ensam, att jag är sliten.

Svaret blev: ja jag vet inte varför det är så..... Sen la han sig för att sova. Såå då sitter jag här ensam, håller koll på sonen vilket är mysigt att göra.

Vet inte vad jag ville med det här, skriva av mig kanske.

• Svar på tråden Känner mig ensam
  • amiofo

Är väl bara för honom att gå upp...

Vad händer om du väcker honom blir han arg el skulle han ta hand om er?

Min sambo sover också väldigt bra och behöver mer sömn än mig. Brukar vara lugnt för min del men mår man inte själv bra så....

Försök väcka honom annars får ni under dagen imorn mysa i sängen/soffan och så passar du på och sova om sonen somnar.

Krya på er

• amiofo

Kan du inte lägga dig bredvid honom och få lite sömn, då märker/känner du ju om han blir sämre/bättre. Du måste ju också vila för att orka morgondagen

• Lena74

Jo sonen ligger bredvid mig o jag försöker vila men nu har sonen varit sjuk sen i fredags så man är rätt sliten.

Jag hade gärna väckt honom men han klarar inte att hålla sig vaken med grabben. Han somnar så då är det lika långt. Hur kommer det sig att det är så egentligen? Sonen ligger i våran säng.

Har varit tvungen att rulla ihop två täcken som en korv iom att sambon värken hör honom o lägger sig på honom.

Svar på tråden Känner mig ensam