• Anonym (ff-lover)

Tappat lusten?! Läs fanfiction!

Fanfiction - berättelser om fiktiva eller verkliga människor, ofta med sexuellt innehåll. Ett helt jävla underbart påfund!

Googla på din favoritskådis, favoritartist, eller ditt favoritpar i en tv-serie eller film och lägg till "fanfiction" och du kommer förhoppningsvis finna en guldgruva.

Det är värt att prova! Jag och i princip alla jag vet som har testat, har fått världens skjuts i sexlusten! Skål

(Som ett litet exempel - 50 shades of grey startade som fanfiction!)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-08 21:20
    Det här är ett toppenställe!
    archiveofourown.org/

• Svar på tråden Tappat lusten?! Läs fanfiction!
  • Anonym (ff-lover)

FEMHUNDRATRETTIOSEX personer har kollat denna tråd, men inte en enda kommentar?! Sitter alla och dreglar över fanfiction eller??

Kom igen! Har någon blivit positivt överraskad?? {#emotions_dlg.flower}

• Kattpappa08

Låter roligt...ska testa att söka på någon Tv serie och visa tjejen (inte the walking dead Skrattande)

• Anonym (ff-lover)
    Kattpappa08 skrev 2014-05-01 13:47:41 följande:
    Låter roligt...ska testa att söka på någon Tv serie och visa tjejen (inte the walking dead Skrattande)
    Jo! Walking dead! Jag har läst om Daryk och Rick! Lovely!!
  • Anonym (ff-lover)

Puttar, så här på kvällskvisten! Skål

• Mamori

Fanfiction är jättebra men man blir lite frustrerad av hur mycket det finns som inte är in-character :P

• Anonym (ff-lover)
    Mamori skrev 2014-05-01 20:42:57 följande:
    Fanfiction är jättebra men man blir lite frustrerad av hur mycket det finns som inte är in-character :P
    Jaa, joo... men jag tycker det går i vågor. Ibland vill jag BARA läsa helt "riktiga" ff, men ibland kan jag läsa helt andra scenarion, där det i princip bara är huvudpersoner som råkar ha samma namn och liknande karaktärsdrag, och då är det något annat jag är ute efter. (Typ bra smut... Solig )
  • Mamori
    Anonym (ff-lover) skrev 2014-05-01 20:50:20 följande:
    Jaa, joo... men jag tycker det går i vågor. Ibland vill jag BARA läsa helt "riktiga" ff, men ibland kan jag läsa helt andra scenarion, där det i princip bara är huvudpersoner som råkar ha samma namn och liknande karaktärsdrag, och då är det något annat jag är ute efter. (Typ bra smut... Solig )
    Jag tycker bra smut blir ännu bättre om de är in character Inte helt lätt att skriva antar jag men när det blir bra så blir det braaa....! Och oftast finns det någon liten vinkling in utan att gå ooc :-P
Svar på tråden Tappat lusten?! Läs fanfiction!