• kagge

Tråden mot vaccinationer,

Detta är en tråd för oss som är EMOT vaccinationer.

Ni som tycker vaccinationer är bra har massor av argument överallt omkring er som stödjer er tes. I denna tråd är argument som stödjer vaccinationer ointressanta. Troll beivras.

Fokus på:

bieffekter/ synnergieffekter alternativmedicin/ kosttillskott dolda innehållsförteckningar statistik (hemlig/dold statistik) politiska/ ekonomiska kopplingar Tänk fritt, men vad du än gör: var absolut inte för vaccinationer (förrens du stängt detta fönster).
  • Svar på tråden Tråden mot vaccinationer,
  • kagge

Jag är rädd för att storebror staten har designat vaccin med tanken att invånarna ska bli dummare (lägre IQ) och mindre aggressiva för att ha lättare att ha och göra med.

T.ex. svininfluensavaccinet (som jag inte tog) fick en massa ungdomar narkolepsi (sömnsjuka). Vaccinet hade bl.a. kvicksilver i som konserveringsmedel, vilket vi alla vet är dåligt för kroppen.

• MalinEddie

Får jag fråga vad du baserar din åsikt på eller är det för mycket?

Avskyr CIO-metoder.
  • MalinEddie

Jag har nämligen läst en hel del och är för så det skulle vara intressant om du visade på källor.

Avskyr CIO-metoder.
  • koeping

Jag är också väldigt nyfiken på vad man kan ha för argument emot något som räddar miljoner liv varje år.

• kagge
    MalinEddie skrev 2014-04-08 22:09:11 följande:
    Får jag fråga vad du baserar din åsikt på eller är det för mycket?
    Jag litar inte på dom som tillverkar dessa mirakelmedel. Konkurrensen inom branschen är väldigt liten vilket öppnar upp möjligheten till att styra branschen dit man vill beroende på vad högsta chefen har för ideologi. Finns mycket kring banker och dess inflytande politiskt (dessa personer bryr sig inte om människors välmående).

Vaccinationerna som erbjuds i Sverige för barn kommer ifrån en och samma tillverkare (GlaxoSmithKline).

Fick D-droppar från den snälla barnmorskan som kom på hembesök för vår nyfödda son. Hon gav oss dessa giftdroppar. Innehåller ett ämne som är väl dolt för konsumenten. Först ser man något som man tror är en innehållsförteckning. När man viker upp produkten ser man att den innehåller ett ämne som ger allergi och koncentrationssvårigheter hos barn (enligt Äkta vara).

Någon som vt om man kan fixa till titeln på denna tråd, ska vara "emot" inte "mot"?
  • kagge
    koeping skrev 2014-04-08 22:12:42 följande:
    Jag är också väldigt nyfiken på vad man kan ha för argument emot något som räddar miljoner liv varje år.
    T.ex. Förr i tiden fick man flour-tabletter. Flour i sig är ett livsfarligt ämne som en stat som vill föda intelligenta människor snabbt skulle förbjudit.

Flourid används "professionellt", i höga doser för att göra personer mentalt dumma. Ämnet har använts i historien för att göra människor till mentala zombies.

Detta preparat har vi i tandkrämer mm.
Svar på tråden Tråden mot vaccinationer,