• Anonym (Förkrossad)

    Jag väntar min brors barn!!

    Jag och min sambo har försökt bli gravida i ca 3 år utan resultat. När vi sedan skulle "kolla upp" oss så inte det var nåt fel på oss så kunde inte han komma ifrån sitt jobb just den dagen så jag skulle dit själv. Han hade fått en mugg att "lägga spermierna i" och jag tog den med mig. Allt såg bra ut och när gynekologen genomsökt mig så upptäckte hon att jag hade ägglossningen så vi passade på att försöka befrukta detta ägg direkt.
    Det tog sig! Jag var överlycklig. Men när min sambo grät och sa att vi inte kunde behålla barnet blev jag helt förkrossad. Varför?
    Jo, han var så rädd att det var han som inte kunde producera barn så han bad min bror att lämna sin spermier (dom är bästa vänner).
    Å herregud! Nu när jag äntligen är gravid så måste jag göra abort. Det är hemskt. Hela min värld går sönder omkring mig. Jag bara gråter och gråter.

  • Svar på tråden Jag väntar min brors barn!!
  • angelikaa
    Gathehielm skrev 2014-04-10 22:46:11 följande:
    Ja, jag brukar också låna ut sperma till min systers pojkvän.

    ... Kanske ska lägga av med det, nu när jag tänker efter.
    Tomten är far till alla barnen :P
    Vincent 100824 - Vide 120926
  • Anonym (***)
    Anonym (Förkrossad) skrev 2014-04-10 22:55:05 följande:
    Nej men igår morse Jag veet denna var kass. Men det var mitt första försök till trolltråd
    Var det inte liiite bra iallafall?

    Ok, såg den i morse.


    Njea...bättre lycka nästa gång.

  • Anonym (Hihi)
    Anonym (Förkrossad) skrev 2014-04-10 22:55:05 följande:
    Nej men igår morse Jag veet denna var kass. Men det var mitt första försök till trolltråd
    Var det inte liiite bra iallafall?
    Hahahah...

    Jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

    Tror du är den första som jag sett som har erkänt en trolltråd i alla fall. 

    Kul var det... :)
  • Anonym (Förkrossad)

    Haha

    ok


    Anonym (***) skrev 2014-04-10 23:01:00 följande:
    Ok, såg den i morse.Njea...bättre lycka nästa gång.

  • Anonym (Förkrossad)
    Anonym (Hihi) skrev 2014-04-10 23:02:19 följande:
    Hahahah...

    Jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

    Tror du är den första som jag sett som har erkänt en trolltråd i alla fall. 

    Kul var det... :)



    Jag kunde ju inte hålla mig Hur skulle jag fortsätta liksom? Jag har ju ingen längre plan på det hela haha
  • Anonym (Hihi)
    Anonym (Förkrossad) skrev 2014-04-10 23:04:06 följande:


    Jag kunde ju inte hålla mig Hur skulle jag fortsätta liksom? Jag har ju ingen längre plan på det hela haha
    Haha, nej lite väl öppenbart om det har gått på tv nyligen

    men skulle säkert kunna ha hänt, finns korkade människor överallt... :)
Svar på tråden Jag väntar min brors barn!!