• spiritus87

    Ensam kille med bra förutsättningar vill ha barn...

    Till att börja med, jag förstår att det här är den märkligaste tråden som startats hittills på familjeliv. Men jag har tänkt på detta länge, och jag är faktiskt helt seriös.

    Sedan ett par år tillbaka känner jag en stark längtan efter barn. Som person så är jag lugn, snäll och omtänksam.
    Jag har lätt för att känna empati med andra människor, och jag är bra på att lyssna på andra människor.
    Jag är socialt kompetent och har många vänner. Har ett stort intresse för idrott, musik och kultur i allmänhet. Läser gärna, både skönlitteratur och fakta Har en bra fysik och är vältränad, 180 cm lång och har blåa ögon och blont hår. Min starkaste sida är att jag nästan är glad. Vill ha en bra relation med mitt framtida barn även om jag och mamman inte bor tillsammans. Jag har en stabil ekonomi och en bra utbildning.

    Ska bli intressant att se reaktionerna på det här inlägget...


  • Svar på tråden Ensam kille med bra förutsättningar vill ha barn...
  • spiritus87

    Nästan ALLTID är glad, ska det givetvis stå.

    Det låter kanske ytligt, men jag får ofta höra att jag ser bra ut och att jag har ett fint ansikte.

    Är du en lite äldre tjej som längtar efter barn? Tveka inte att höra av dig...

Svar på tråden Ensam kille med bra förutsättningar vill ha barn...