• Baysi

Vart köpa större bh:ar på internet!?

Har alltid haft de svårt att hitta bhar, jag har 85/90 E/F

har köpt mina senaste på bonaprix, men det fanns inget stöd för mig på dom bharna ja köpte där

så är det nån som kan tipsa mig om nån svenska internetsida med bra o inte så himla dyra bhar jag???

såå tacksam för sar!

• Svar på tråden Vart köpa större bh:ar på internet!?
  • Griseknoen35
    Baysi skrev 2014-04-12 19:55:21 följande:

evasunderkläder har ja haft jätte mkt problem med...stämmer inte nått där så där handlar ja inte igen tyvärr men tack iaf =)

Kan förstå det. Är mest bara strul med dom. Lindes har fått in några nya märken med större storlekar nyligen. Titta där. Jag har 75e-f och hittade där.
  • Griseknoen35
    Griseknoen35 skrev 2014-04-12 20:00:30 följande:
    Kan förstå det. Är mest bara strul med dom. Lindes har fått in några nya märken med större storlekar nyligen. Titta där. Jag har 75e-f och hittade där.
    *lindex
  • fluu

Jag köper från Zalando. Bra med olika priskategorier att välja bland.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • DrB

change.com/se/sofia-1.html

Jag kan varmt rekommendera change och denna fullkupebh, har den både i svart och vitt, jättebra breda axelband samt brett band även runt ryggen som ger bra stöd och avlastar axlarna! Jag har själv storlek 75J så jag behöver bra stöd! Rekommenderar dig dock att kontrollera storleksguiden och mäta dig själv, jag fick gå ner i mått runt om och upp 3 kupor för att det skulle sitta bra och jag var in i butik och provade för jag tänkt aldrig men det stämde perfekt! Lite dyra men min första är två år nu och fortfarande kanonskick! Lycka till!!

• Malima

Jag tycker oxå att change är väldigt bra! Där köper jag alltid mina bh;ar nuförtiden. Deras amningsbh är superskön, även om jag inte ammarð???Har 70 I( som i Ivar)så det är nästintill omöjligt att hitta passande bh i vanliga affärer.

• 3skabli4
    Baysi skrev 2014-04-13 09:31:32 följande:

change....vart finns dom butikerna?

Gå in på deras hemsida!

Jag kan också tipsa om change. Har 70j nu som gravid och dom har upp till k-kupa. Dom har sköna och fina bh-ar.
  • Baysi

ahh såg nu...tyvärr inte i närheten...e så mkt lättare o pröva igentligen men ska kolla lite!

Svar på tråden Vart köpa större bh:ar på internet!?