Kamouflage`? gillar mönstret kan man ha det?
Hej
Kan man Kamouflagefärgade kort byxor i sommar?
Gillar det gröna med mera
Men påminner det mycket om krig
// mig
Vad tycker ni?
Hej
Kan man Kamouflagefärgade kort byxor i sommar?
Gillar det gröna med mera
Men påminner det mycket om krig
// mig
Vad tycker ni?
Tycker det är gräsligt fult, men kör på vad du gillar o skit i andra
Jag älskar "camo" och desutom är många plagg i camo väldigt praktiska, så mitt svar är ja.
Det är väl inte "gå-bort-fint" men tufft, snyggt, praktiskt till vardags och för soft/avslappnad/friluftsliv på fritid.
Krigiskt med camo.......äh, vem fan bryr sig?
Jag köpte ett par begagnade byxor av försvarets M90 och klippte av under benfickorna, sydde upp fåll och så hade jag ett par billiga, snygga, tuffa, praktiska kortbrallor.
Klart du kan. Det viktiga är att du gillar dom. Själv hade jag ett tag dille på militärkläder överlag, gick ofta i cammobrallor och vanliga gröna, måste tillägga att jag är praktisk och de har för jäkla bra fickor Samma med militärjackor, tror jag använde sönder de jag fick när jag var med i Lotta Kåren hehe.
Hej alla
tack för svar
jag gillar mönstret men dock inte krig
är rädd för att folk kanske tänker oj hon gillar krig
Varför jag frågar om allt sånt här är att jag har varit mobbad i 9 år och alla kläder var sätt det var samma som mobbarna blev jag retad, slagen med mera
så jag är alltid osäker på allt
Men just nu frågade jag mest också för det med tänk om någon tror hon gillar krig
Jag kör med Cargobyxor i camo när jag är ute på mcträffar, hur praktiskt som helst. Många fickor, slitstarkt och skiten syns inte.
Jag gillade aldrig camo men förra sommaren fick jag nånslags knäpp och köpte en camofärgad maxikjol. Den kan jag ha med nåt färgglatt genomskinligt linne med ett svart linne under på sommaren.
Har även scarf och ballerinas i camo men undviker att använda dem alla tre på samma gång ;)
Har inte annars nån camostil på kläderna, bär det jag vill ha, det varierar från "tufft" till lite "kvinnligare" stil med rysch och pysch, helt vad jag känner för!
Kör hårt!
Ja det är superinne nu! Kör på det :)