Föräldrar i Norrköping?
Hej alla glada familjelivare! Jag, min man och våra två vilda busfrön till söner planerar en mycket snar flytt till Norrköping och söker nu efter glada familjer att hänga i parken med, dricka vin tillsammans med (om man nu någonsin kommer att få tid till det igen ) och bara dela föräldraskapets, både fantastiska och även ibland asjobbiga stunder tillsammans med!
Vi har som sagt två söner och dom befinner sig snart i åldrarna 2,5 samt 1 år. Den äldsta grabben är tokig i fotboll och bilar. Pirater och båtar börjar dock även klättra högt upp på listan. Minstingen...ja, han gillar att äta. Hahaha! Och skratta. En glad bamse till pojk helt enkelt. Två underbara pojkar och vi söker naturligtvis lite lekkamrater till dom oxå. Vi har satt upp oss i förskolekö men vi vet INGENTING om Norrköping ännu, så tips på vart som är bra tas tacksamt emot. Vi vet inte heller vart vi kommer att få tag på lägenhet så någon vill komma med uplysningar om vart man bör undvika eller vart som är bra för barn så lyssnar jag hemskt gärna även på detta.
Vad kan jag mer säga. Både jag och min man är 30+. Jag kommer ifrån västsverige och min man är engelskman. Vi har bott i england i många år och är ganska nyss tillbakaflyttade till Sverige. Vi tycker om att vara ute mycket och vi tycker om att skratta mycket. Lever för våra barn, men det gör väl de flesta föräldrar tänker jag. Min man gillar att springa och jag gillar att fika. En oslagbar kombination! Haha.
Hör gärna av er om ni känner för att träffas framöver. Jag gissar att det kan bli i någon lekpark någonstans i Norrköping.
Ha det gott!