Brukar ditt förskolebarn ha på sig samma kläder två dagar i rad?
Har ditt barn ibland på sig samma kläder som gårdagen när det går till förskolan?
Förutsatt att kläderna fortfarande är rena såklart.
Har ditt barn ibland på sig samma kläder som gårdagen när det går till förskolan?
Förutsatt att kläderna fortfarande är rena såklart.
Svarade ja, eftersom jag inte ser någon anledning till att ett par rena byxor inte skulle kunna användas två dagar i rad. Svaret i praktiken är dock nej, eftersom barnens byxor aldrig är rena efter en dag.
Visst, om de är rena. Med byxor kan det faktiskt inträffa. Mer vanligt är dock att kläderna är smutsiga eller blöta, och att hon har andra kläder när vi hämtar än hon hade på morgonen.
Om de är rena. Vilket ALDRIG hänt.
Byxor och tjocktröjor händer det regelbundet med, t-shirtar ibland om de skulle råka vara rena men aldrig trosor. Jag anser att man byter trosor varje dag.
Röstade ja men det händer extremt sällan att kläderna är rena på min snart treåring och femåring, så det blir byte i stort sett varje dag.
Så få alternativ att rösta på. Trosor, sockar och t-shirts byts varje dag. Byxor kan användas två dagar vid enstaka tillfällen, men oftast luktar kläderna illa efter en dag i förskolan. Extratröjor går oftast att ha flera dagar.
Nej, det har aldrig hänt att min tvååring kommit hem från förskolan med rena kläder. Snarare skulle man nog behöva byta flera gånger om dagen egentligen.
Hon har aldrig samma kläder i två dagar. Efter förskolan känns de smutsiga och åker i tvätten och det gör de automatiskt på kvällen när hon inte varit där också. Jag gör samma sak med mina egna kläder.
Skulle inte hända nej.
Nej, aldrig.
Om kläderna är rena ser jag inga problem med att ha dem två dagar i rad, vi har lyckats med det två ggr sedan dottern började fsk tror jag .