Grannen bankade på. Ont i magen nu
Hej.
Jag har flyttat till radhus med min son och golden hane på 2 år. Bott här i 2 månader snart. Och idag dök en av grannarna upp tror jag? Vet knappt vilka som bor i längan. Men hon frågsatte ifall jag gick ut med min hund? Jag stod som ett frågetecken och nästan chockad. Ey självklart. Hon bara mer än i trädgården. Ja svara jag .. hon bara är du säker? Börja ju nästan garva. Givetvis är jag säker. HOn bara ja de är folk som undrar.. ser knappt dig ute med han. SÅ fråga hon om hon fick titta på honom. Givetvis fick hon de. Såg hur hon kände på hono, precis som hon leta efter vanvård eller någt. Efter vi sagt hejdå. Så blev jag nästan lite upprörd? Och tänkte vafan. Jag ser fan aldrig mina grannar ute med deras hundar? Mer än grannen som går precis utanför och vänder sen. Men blev jag nyss anklagad för vanvård/missskötelse. Och vilka undra detta kan jag ju då undra, vrf kom dem isåfall inte själva. Jag jobbar mycket kväll så vi är ju ute sent osv, bor längst ner på hörnan. Men sen fick jag jätte ont i magen och undra kan hon göra en anmälan på mig nu ? Jag kan inget om sånt alls hur de fungerar. Hur ska jag hantera detta? Eller vad kan hända rättare sagt. Jag missköter inte min hund, han är ett av mina barn! Ush vad arg jag blir.