Innekatt ute..
Min kille har sedan 3,5 år en katt som pissar inne på golven/ kläder / sängen osv osv. I går märkte min kille att katten kissat i nya soffan ( stinker den är förstörd ) och även på några kläder som låg på golvet.. Han fick nog och satte ut katten och sa att nu får han vara ute och vi släpper in honom när han vill komma in. Han tänkte ha honom ute en stund bara till att börja med och katten låg under busken utanför dörren kanske 20-30 min något sånt. SEn var kissen borta! Kollat efter honom var nästan säker på att jag hittade han men det var ibte han. Bara väldigt likt. Jag mår så dåligt över detta. Jag skulle sagt nej men det är ju hans katt... Fan vad ska vi göra? Tror min kille mår dåligt som fan över detta att han försvann men han har inte sagt något... Men jag märker det. Fan vad ska vi göra? Så dumt att skäppa ut honom!! Trodde ibte han skulle dra. Han har nummer i örat... Inget halsband :/:( hoppas han är ok... Hört om katter som försvinner och sen kommer tillbaka. Hur bra hittar dom? Han har smitit ut nån gång förut också men det var nog längesen..