• bonfireheart

Rymma hemifrån - allt har rasat

En sak som nyss har hänt är att min pojkvän lämnat mig. På allt så har jag haft de jobbigt med skolbyte etc. Han var min trygga punkt och jag är förkrossad. Visst de flesta som känner oss tror han kommer ångra sig men ah.

Jag vill inte vara kvar här. Natten bestod utav tankar som handlade om hur jag skulle avsluta allt, men vänner och mitt nu ex motverkade de.
    Fortfarande, jag vill sticka hemifrån ett par dagar.
    Så till mina frågor

Kan man spåra busskort?
    Kan man stänga av på mobilen så man inte kan spåra den men ändå använda den?
  • Svar på tråden Rymma hemifrån - allt har rasat
  • La Lola

Hur gammal är du?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Birgitta02

Jag tycker inte att du ska rymma hemifrån utan att ens dina föräldrar vet var du är. De blir fruktansvärt oroliga. Det kan bli så att de anmäler till polisen att du försvunnit och det blir ett himla pådrag. Så lämna åtminstone en lapp efter dig.

Du måste stänga av mobilen helt om du inte ska kunna spåras. Och nej - ditt busskort kan inte spåras såvida du inte registrerat det på bussbolagets hemsida.

• La Lola
    bonfireheart skrev 2014-04-16 16:14:26 följande:
    Jag är 17 år.
    Ok.

Om killen var din trygga punkt är det då klokt att ge sig iväg nånstans o verkligen bli otrygg?
  • bonfireheart

Jag vet inte. Vill bara bort från all smärta som finns här. Alla ställen vi vart på osv...

• La Lola
    bonfireheart skrev 2014-04-16 17:14:52 följande:

Jag vet inte. Vill bara bort från all smärta som finns här. Alla ställen vi vart på osv...

Detta kan låta hårt men...det går över!
    Jag vet att det inte känns så när man är mitt uppe i sorgen men så är det.

Det är nog det skönaste med att vara vuxen, man vet att hjärtesorgen släpper.

• bonfireheart

Tänkte ge er en update!

Hjärtesorgen försvann efter jag insett att de inte vart ett nyttigt förhållande, jag blev självständig och 2 månader senare träffade jag en helt underbar person med ett stort hjärta som jag haft ett stadigt förhållande med i 5 månader, ser verkligen en framtid med honom. De onda förde något väldigt vacker med sig!

Svar på tråden Rymma hemifrån - allt har rasat