• Karlachilenaren

Kastar grus på hunden?!

Jag var ute och gick för kanske 10 minuter sen och när jag går ser jag en tjej och en kille på 20 års åldern gå ut med en liten chihuahua. Jag gick bakom dom ett tag för vi skulle tydligen åt samma håll och killen såg ut som en kompis och efter ett tag så gick vi på grusplan och killen började sparka grus på hunden?! Helt plötsligt bara och hunden hade inte gjort något? Jag blev förbannad och första gången han gjorde de så trodde jag att han råkade men sen såg jag att han gjorde samma sak 2 gånger till och då kunde inte jag hålla mig längre. "Skulle du gilla om jag kasta grus på dig utan anledning?" Sa jag högt och både dom vände sig om mot mig och tjejen som äger hunden säger "De här är min hund inte din jag gör vad jag vill med den"?! Jag blev så förbannad att jag var nära på att ta upp grus och slänga på dom båda?! Vad tycker ni om de här? De här är ju inte okej?!

• Svar på tråden Kastar grus på hunden?!
  • Fantasilös

Vilka jävla idioter:( "det är min bebis så du har inte med att göra om jag kastar grus på den eller inte." Man kan ju undra hur vissa tänker. Stackars hund.

• Gizmo

Stackars hund! Inte mycket du kan göra såhär i efterhand tyvärr. En del ska inte ha hund.  

Svar på tråden Kastar grus på hunden?!