Sitter barnen bra i Babytravel Dublin?
Vi väntar ett litet syskon till sommaren, i familjen finns redan en snart 6-åring o en snart 2.5-åring , o jag tror att det skulle vara bra att ha en syskonvagn med tanke på att vi går en del, t ex kommer jag o de två mindre barnen att hämta storebror i skolan etc. Det kanske inte blir någon jättelång period, kan gissa på ett halvår, max ett år, så efter mkt funderande hade jag nästa. Bestämt mig för en begagnad Babytravel Dublin. Då det verkar vara ett bra och prisvärt alternativ. Då såg jag att de inte har något grenband, och undrar hur barnen sitter i den med tanke på kombinationen inget grenband och något bakåtlutat fullt sittläge. Har någon haft problem med att barnet glider framåt? Nu tänker jag mest på det större barnet, om den lilla ö h t hinner börja sitta innan syskonvagnen är färdigamvänd /blivande storasyster har vuxit i från vagnåkande så kommer ju hen ändå att ha selen på sig. Blivande storasyster däremot vill inte sitta fastspänd i vagnen o det är därför jag undrar. Annars verkar det ju vara en jättevettig vagn för oss. Övriga synpunkter på Babytravel Dublin mottages gärna oxå ! Tack!