• Anonym (ont)

Någon mer som sörjer att du inte fick barn med någon du hoppats på?

Kan förstås vara att ni levt i en kärleksrelation men att det inte blivit något. Naturligtvis en stor sorg. För mig är det på ett annat sätt. Jag fick känslor för en annan....jag borde ha gjort slut....jag har istället skaffat barn med en jag inte älskar. Nu är det försent att få barn med honom.jag har vissa känslor för..oavsett om vi blir ihop eller inte...kanske vi aldrig blir heller. .Stor sorg ifall det är så att vi båda, han och jag varit för försiktiga. Att vi båda haft känslor för varandra men av hänsyn till andra inte ens sagt det till varandra. Eller så är det bara jag som haft känslor...kan heller förstås avgöra hur en ev. relation skulle utvecklas. Men jag borde ha berättat så fick jag ett svar...och kanske en möjlighet att försöka han och jag. Jag älskar mitt barn över allt annat men hatar min relation...vi måste separera.

Varför skaffade jag barn med någon jag inte älskar fast jag hade känslor för någon annan frågar du? Jag var så rädd för att aldrig få barn....att det aldrig skulle bli något med den andra och jag inte skulle hinna hitta någon annan i tid. Ändå jag var inte så gammal när jag först fick känslor för den andra...men det var min rädsla att inte hinna. Fast det var inte lätt att göra så mot ett ofött barn dvs skaffa barn i en dålig relation. Hade jag gjort det direkt hade jag kanske haft både hen och en annan  med någon jag älskar men jag velade i många många år....

Mitt barn älskar jag över allt annat så ja, det är möjligt att älska sitt barn över allt annat fast man inte älskar pappan och t.o.m just nu  mycket ogillar honom.

Vill egentligen inte prata om mig...vill veta om andras erfarenheter....

• Svar på tråden Någon mer som sörjer att du inte fick barn med någon du hoppats på?
  • Anonym (Kingen)

Nej, så tänker jag aldrig.

• Anonym (ont)
    Anonym (Kingen) skrev 2014-04-27 11:43:19 följande:
    Nej, så tänker jag aldrig.

Du har förhoppningsvis inte anledning att tänka så. Tror inte att det är så vanligt att bete sig som jag.
  • Anonym (Kingen)
    Anonym (ont) skrev 2014-04-27 12:45:50 följande:
    Du har förhoppningsvis inte anledning att tänka så. Tror inte att det är så vanligt att bete sig som jag.

Sluta upp med det då.
  • silvergirl

Det första du ska göra är förstås att ta dig ur dom nuvarande relation. Det fixar du! Ensam är stark!

Sedan om låång tid, om det känns bra så kan du närma dig den andre. Har jan också en lång relation men verkar lycklig så låt han vara. Annars så fiskar du lite, säg tex:" jag hoppas på att träffa nån som är dom du" och känn in responsen du får.

Lycka till!

• Anonym (ont)
    Anonym (Kingen) skrev 2014-04-27 12:48:21 följande:
    Sluta upp med det då.

Visst men det är försent nu att få barn.
Svar på tråden Någon mer som sörjer att du inte fick barn med någon du hoppats på?