• stjärnan

Graviditet någon som älskar vara gravid ??

Hej söker någon kvinna som älskar vara gravid och vill hjälpa os och *bära*vårt barn, vi är ett par man och kvinna som inte kan få barn. Vill helst använda mina ägg och min mans spermier. Hoppas någon kvinna vill hjälpa oss !!

• Svar på tråden Graviditet någon som älskar vara gravid ??
  • stjärnan

Man får ju inte göra de stog de ju nyss på tråden!

• Det vackraste
    stjärnan skrev 2014-05-03 09:48:55 följande:
    Man får ju inte göra de stog de ju nyss på tråden!
  • Amanda84

Om TS hade beskrivit så som Det vackraste gjorde så hade det verkat mer seriöst. Det känns inte som att TS har tänkt igenom det här alls, tyvärr.

• stjärnan

Jag kan inte reglerna utan innan men visste att de går och göra så som det vackraste , man tänker igenom sånt innan man skriver här !!

• stjärnan

Jag hoppas ja hittar någon som är seriös kvinna för det är vi!

• Amanda84
    stjärnan skrev 2014-05-03 11:07:42 följande:
    Jag hoppas ja hittar någon som är seriös kvinna för det är vi!

Är ni en kvinna? Eller två? Eller vad menar du? Jag trodde att det var en kvinna och en man.
  • fluu

Kanske är det bättre om du söker dig till forum för sådant här och inte fl? Du får nog seriösare och fler svar där.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mimosa86

Men om surrogatmamman får känslor för barnet och beslutar sig för att INTE avsäga sig föräldraskapet och adoptera till er. Vad gör ni då? Det går inte på förhand att avgöra hur man kommer att känna när barnet kommit ut på bröstet.

Juridiskt sett är ju det barnet surrogatmammans även om det är era ägg och spermier. Har jag förstått av de fall som skett i Storbritannien iaf...

• Mimosa86

Ja och din man blir väl den biologiska fadern iof... Men första tiden med barnet kommer hon vara förälder nr 1 och då finns inte kravet på delad vårdnad förän barnet blivit lite större

• stjärnan

Det stämmer de har skrivit.

Svar på tråden Graviditet någon som älskar vara gravid ??