Anonym (Flickvännen) skrev 2014-05-05 17:37:33 följande:
Tack för era svar!
Vi har inte hållit på så länge (dock ofta!), några månader så fortfarande ganska nytt. Mycket förspel och långa utdragna mysstunder, och det går ju alldeles ypperligt, men det är när "det gäller" som det bara går en kort stund om det går alls. Mig stör det inte, jag är mer än tillfredsställd och han får ju sitt oralt också (jag hoppas verkligen han är nöjd ändå, det låter så!).
Något i rumpan blir det nog inte då han inte lär uppskatta det. Penisring kanske eller som Noname skriver kan ju faktiskt gå, om han pallar med fler gånger inom kort tid vill säga :P Å andra sidan verkar det vara lättare när man sugit av honom några timmar tidigare, så det kan fungera!
Fler som har några erfarenheter att dela med sig av?
Doktor Läppars ordination, är:
Att han ligger på rygg o du sitter med ansikte mot ansikte o gnider muttis
på hans snopps undersida....den ligger således upp mot magen, (nähä?)
Och testa då att suga/runka honom lite, och sedan när den är stenhård....ett låångsamt
nerglidande till gnida-muttis-läget ovan.....
Och då inget penetrerande förrän efter en god stund - så att han vänjer sig o snopp
att vara hård o nära muttis öppning - för då när du märker att han är "totaly borta av kättka"
det är då du lägger in stöten genom att halvsakta börja rida snoppen,
(som förvisso inte kommer att ha en chans i h-et att inte komma,
men är den stenhård så brukar det ofta kunna vara så att den ej slaknar
o då kan ni ju fortsätta eller efter en stund göra så)
Men om du rider långsamt, men inte föör långsamt - så kan den troligen också hålla sig
en bra stund innan den vill kräkas:P
Min väns erfarenhet är:
Att för snabbt/för låångsamt är den s.k. utlösande, (sorry) faktorn
medan en lagom takt är det som initialt här kan vara nyckeln till att få njuta
en lång stund gemensamt av det vackraste på jorden.
Mycket glädje i livet!

(nu är medicinen borta igen..vad f-n..)
(skojar lite ibland - men inte själva rådet i sig - det är menat med största allvar och hjärtlighet)