• Novaaa

Bokat resa men har inte råd!

Hej!
    Finns det någon vänlig själ där ute som skulle vilja hjälpa mig och mest lugna mig. Jag har bokat en resa men inte betalat anmälningsavgiften, fick panik så fort jag bokade den och ångrar mig fruktansvärt då jag tycker den är för dyr!
    I mailet står det:  " Du kan kostnadsfritt avboka resan fram tills anmälningsavgiften är betald." 
    Jag har letat febrilt på hemsidan hur man gör för att avbeställa men hittar inget och ringt men nu med det är söndag så är det obemannat.. Frågan till er, kommer jag få betala något och hur gör man för att avbeställa? Måste jag ha is i magen och vänta och ringa dem imorgon?
    Tack!

• Svar på tråden Bokat resa men har inte råd!
  • Felidae

Om det står så som du har citerat ur mejlet behöver du inte betala något. Skulle ju gissa att din resa blir avbokad automatiskt om du inte betalar anmälningsavgiften inom något särskilt datum, men för att vara helt säker är det ju bäst att du hör av dig till dem imorgon.

• Novaaa

Tack! Anmälningsavgiften ska vara betald senast 24 h efter bokad resa står det!.Jag hade bara velat gå in på deras sida och avboka den, men kan inte hitta att man kan det och står inte i mailet något om hur man gör för att avbeställa!

• MachoCulture

Hur mycket kostar resan på totalen o vart?

Varför köper du när du inte har råd?

Svar på tråden Bokat resa men har inte råd!