Vad är det för jääävla fel på Outlook/Mailen??? BLir tokig! Måste verifiera och verifiera men det händer fan ingenting!!!!
Jag blir tokig!!
Vad fan har hänt med min mail??????
Hela tiden får jag säkerhetsmeddelanden från Outlook att jag måste verifiera säkerhetsinformation och fina små meddelanden om att "vi kanske är petiga men vi måste verifiera ditt konto att du är du, var vänlig fyll i mail så vi kan nå dig med ny kod för verifiering ... jadda jadda osv"
och jag måste ju göra detta också ...
När jag gör det får jag till svar att mailen är spärrad för vissa funktioner till ett visst datum men när tiden går ut får jag ett mail där jag ska verifiera mig en sista gång och sen ska allt vara fixat, nu har jag fått TRE såna slutdatum men skiten ändras ju inte för det!!
Jag är uppe säkert minst 22 fiktiva mailadresser som olika koder skickas till eftersom mailadressen bara kan användas EN gång för att verifiera mailen.
VAD FAN ÄR DETTA?
Har försökt komma i kontakt med microsoft men dom skickar mig bara samma knäppa information .
Hur kommer jag bort från detta skit?
Jag får mail som vanligt i min telefon och vissa dagar kan jag logga in som vanligt på mailen i datorn men ibland får jag dessa skitmeddelanden när jag ska logga in i datorn och jag måste göra en omständlig procedur för 9334:e gången innan jag kan läsa mail...
HJÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPP!!!
Och NEJ - jag kan inte avsluta kontot och skapa nytt eftersom jag har adressen kopplad till viktig information jag måste komma åt.