• Anonym (orolig)

Fortfarande missfall?? :S efter flera veckors blödning..

Hej..

Den 17 mars fick jag missfall..fick reda på några dagar innan att barnet var dött då jag skulle varit i vecka 12..det var en missed abortion..:(

Jag blödde jätte jätte mycket den första veckan..hade väldigt ont..jätte jobbigt var de :( Sen blödde jag som en riklig mens i 2 veckor till..sen var den i stort sett borta ett tag..men nu för ett par veckor sedan börade jag blöda igen..antog att de var mensen som kom igen..

Men jag slutar inte blöda..brukar inte ha mens än max 4-5 dagar..nu har de gått över 2 veckor..de kommer inte mkt..men de kommer lite hela tiden..plus att det ofta är väldigt slemmigt också..å trådiga klumpar..

Kan de vara så att missfallet fortfarande håller på?? kanske behöver skaffa hjälp? :S :(

Tack på förhand..

• Svar på tråden Fortfarande missfall?? :S efter flera veckors blödning..
  • Anonym (P)

Första mensen efter ett missfall/förlossning kan ju vara rikligare än vanligt, men två veckor verkar länge. Tycker du ska kontakta gyn för att se om det finns rester kvar.

• MorUggla
    Anonym (orolig) skrev 2014-05-05 08:21:33 följande:

Hej..

Den 17 mars fick jag missfall..fick reda på några dagar innan att barnet var dött då jag skulle varit i vecka 12..det var en missed abortion..:(

Jag blödde jätte jätte mycket den första veckan..hade väldigt ont..jätte jobbigt var de :( Sen blödde jag som en riklig mens i 2 veckor till..sen var den i stort sett borta ett tag..men nu för ett par veckor sedan börade jag blöda igen..antog att de var mensen som kom igen..

Men jag slutar inte blöda..brukar inte ha mens än max 4-5 dagar..nu har de gått över 2 veckor..de kommer inte mkt..men de kommer lite hela tiden..plus att det ofta är väldigt slemmigt också..å trådiga klumpar..

Kan de vara så att missfallet fortfarande håller på?? kanske behöver skaffa hjälp? :S :(

Tack på förhand..

Hej!

Du kan ha rester kvar. Jag fick gå runt och blöda i 10 veckor för att de ansåg att kroppen kanske skulle bli av med resterna av sig självt. Har du fått din mens? Finns en chans att resterna kommer ut med mensen.

• Anonym (orolig)

Hej! Ja jag har pratat med gyn och ska dit på fredag å kika...så får vi se va dom säger..antog att d va mensen ja fick denna ggn..får se va ultraljudet visar..hoppas bara på att de inte blivit nån infektion som 1177 sa att de också kunde blivit :/

• MorUggla
    Anonym (orolig) skrev 2014-05-06 19:37:02 följande:
    Hej! Ja jag har pratat med gyn och ska dit på fredag å kika...så får vi se va dom säger..antog att d va mensen ja fick denna ggn..får se va ultraljudet visar..hoppas bara på att de inte blivit nån infektion som 1177 sa att de också kunde blivit :/
    Om du har en infektion så bör du ha ont, illaluktande blödningar/flytningar eller feber. Om du inte har det så är det uppenbarligen bara rester, vilket jag då skulle rekommenderar att skrapas. Jag gick runt och blödde helt i onödan p.g.a. resterna...
  • MorUggla
    Anonym (orolig) skrev 2014-05-06 19:37:02 följande:
    Hur har det gått?
Svar på tråden Fortfarande missfall?? :S efter flera veckors blödning..