• Lizasofia

Ruvardag 6 och tiden går såå långsamt!

Hej, Jag är på ruvardag 6 efter icsi! Någon som vill följas åt och berätta hur ni känner och tänker?

• Svar på tråden Ruvardag 6 och tiden går såå långsamt!
  • annika11

Hej, är också på rd 6 idag. testdag den 15 vi har gjort ett fet.
    känner inget speciellt mer än lit känningar i magen vissa stunder. sen är jag ofantligt trött men det kan beror på medicinen då jag var trött innan ET också även om jag tycker att jag blivit tröttare dom sista dagarna.
    Vill bara att tiden ska gå fort nu.
    Känner du något?  När har du testdag?

• Sudden

Jag är på ruvardag åtta idag, också efter isci. Jag känner inte mycket, mindre än vanligt före mens. Det "drar" lite i äggstocksområdet till och från. Jag har tjuvtestat sen dag fyra och har faktiskt haft ett streck sen dag 6 - officiell testdag är dock först på onsdag och jag är inte ett dugg lugn . Jag tar Lutinus tre gånger per dag. 

• Lizasofia

Jag känner ingenting alls vilket gör att man inbillar sig att det inte fungerat... Har testdag först den 17:e då jag fick instruktioner om att testa 20 dagar efter utplock! Sjukt jobbig väntan och tufft att man inte kan få någon typ av indikation på om det fäst eller ej...

• Sudden

Mkt länge. Jag fick ju 15 dagar efter utplocka så inte riktigt lika länge. Jag är skitnervös att det digitala testet ska visa negativt i morgon (testdag, ruvardag 11). Testat positivt idag igen med testlagrets sticka. Just nu känner jag vag mensvärk vilket jag inte tolkar som positivt. 17:e är ju långt kvar så självklart kan det vara hur positivt som helst för dig Lizasofia. 

• Lizasofia

Sudden, om du testat positivt idag och jag testdag imorgon låter det som det finns mycket goda chanser att du får positivt resultat!

Min mans syster berättade idag att hon är gravid. Hemskt att man inte riktigt kan glädjas utan känner en hemsk avundsjuka! Tror inte någon som inte gått igenom detta kan förstå hur jobbig denna väntan är!

• Sudden

Det är tredje, två FET tidigare från en icsi som avbröts. Visst vill man att tiden ska gå fort, det är liksom omöjligt att fokusera på nåt annat tycker jag.

• Sudden

Det var positivt :) Shit. Trodde aldrig det skulle hända. Så lycklig! Nu fortsätter den långa väntan. Lycka lycka till med era tester.

• annika11

Grattis till plusset Sudden.
    Testade idag på rd-dag  och fick ett svagt streck på stickan jag ropar inte hej än då det är 1 vecka kvar tills testdag.

• Lizasofia

Känns som en evighet innan jag får testa.... Har fortfarande inga känningar alls förutom lite ömma bröst och det har jag alltid innan mens!

• annika11

Nu är det bara ett par dagar kvar till officiell testdag men testade idag med CB-digital och fick gravid. så nu börjar några långa veckor tills det är dags för vul. Hur får det för dig Lizasofia

• annika11

Vad roligt det är ju snart, jag har inte fått tid än ska prata med kliniken i början på veckan.

Svar på tråden Ruvardag 6 och tiden går såå långsamt!