Är jag överkänslig??
För över ett år sedan fick jag reda på att min sambo smsat med en kvinna på sitt jobb, endast för att få bekräftelse dock och i efterhand har jag fått reda på att han inte trivdes bra hemma. Fick ta barnen mycket osv. Han har dock inte varit otrogen. Men när det uppdagades (såg ett sms hon skrev till honom efter vi varit på samma fest) ljög han till en början och sade att det var någon annan men erkände till sist och fick ringa upp henne o "avsluta" inför mig vilket han gjorde utan problem, tilliten har det varit svårt men men nu har jag kommit över det o vi ska gifta oss i slutet av juni. Vi har även gått i parterapi. Det jag hänger upp mig på ibland är det han sade när det uppdagades. Han sade att jag var mer som mamma till barnen och att han hade börjat prata med henne för att kanske ta sig ur relationen osv. Han säger att det bara var i stundens hetta han sade så men kan man verkligen säga en sån sak då? Han sade under tiden han flörtade med henne att han älskade mig varje dag och vi hade alltid mycket kroppskontakt med pussar, kramar osv då. Det var därför jag blev så paff. Har alltid litat på honom. Kan man ändra sig och förtjänar alla människor en andra chans? Han tog även med mig på fest hem till henne under tiden de samsade. Smsen har jag löst och de var oskyldiga. Vad tycker ni?